Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af iznogood
#81959
Hej,

Ville lige høre om nogle af YouSee modtagerne her i forummet har prøvet det nye TV Arkiv. Virker det efter hensigten? Nemt at bruge? Hvad med kvaliteten af optagelserne - er den som de oprindeligt udsendte programmer eller snakker vi bare tarvelig YouTube streaming... ::l

Lad os høre hvad vi andre stakler går glip af... :D
Af dkscan
#81965
Det virker fremragende og er meget nemt at bruge. Jeg har her til aften siddet og set to afsnit af Spise med Price og der var der intet at udsætte på kvaliteten.
Af eXeel
#81966
Var inde på deres hjemmeside, men kunne intet finde om det.

Kan alle med Yousee (har det gennem boligforening) bruge dette arkiv? Og hvordna?
Af STIVAN
#81978
eXeel skrev:Var inde på deres hjemmeside, men kunne intet finde om det.

Kan alle med Yousee (har det gennem boligforening) bruge dette arkiv? Og hvordna?
Det kræver at der er returvej hos dig. Så hvis du har benyttet f.ek.s Cinema før via YouSee boks, så har du også muligheden for TV Arkiv.
Af eXeel
#81998
Ah, jeg tænker selv på bare at køre kablet gennem TVet og uden at leje en boks, programkort osv. Så kan jeg måske ikke?

Tak for linket, kiggeri nd.
Af STIVAN
#82003
eXeel skrev:Ah, jeg tænker selv på bare at køre kablet gennem TVet og uden at leje en boks, programkort osv. Så kan jeg måske ikke?

Tak for linket, kiggeri nd.
Nej desværre, det kræver boksen for at man kan.