Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af esbenk
#81463
Hej Flatpanels

Jeg Modtager DRHD gennem yousee, og det er helt vildt ustabilt, faktisk bliver det dårligere og dårligere.

Hvad kan jeg gøre for at jeg kan nye forbrydelsen i aften uden af det flimre hele tiden?

Det er sådan ca. hvert 10 sekund at det falder ud. hvilket jo slet ikke er til at havde med at gøre!
Af hdmi
#81464
esbenk skrev:Hej Flatpanels

Jeg Modtager DRHD gennem yousee, og det er helt vildt ustabilt, faktisk bliver det dårligere og dårligere.

Hvad kan jeg gøre for at jeg kan nye forbrydelsen i aften uden af det flimre hele tiden?

Det er sådan ca. hvert 10 sekund at det falder ud. hvilket jo slet ikke er til at havde med at gøre!
Tror ikke du er den eneste der har problemer med yousee....prøv med et andet antennekabel,det kan muligvis hjælpe....(tykker kabel)
Af esbenk
#81466
Hmm.. Øv. det kan jeg vist ikke nå til i aften :( så må jeg have fat i den gamle antenne.
Af Guruen
#81475
Det må vist være lokalt bestemt om der er problemer.

Jeg bor i Helsinge (Nordsjælland) og der står DRHD knivskarp på Yousee...
Af therunemeister
#81583
Det lyder som om at signalstyrken ikke er høj nok. Jeg havde samme problem med Stofa da jeg skiftede til digitalt. De sendte en mand ud der skruede op for deres signalforstærker, og skiftede nogle stik i box'en. Har være perfekt siden.
Du kan ikke selv forstærke signalet da du med al sandsynlighed bare kommer til at forstærke støjen på signalet også.