Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#79356
Jeg købte et panasonicTH-37px81fv i februar måned med indbygget mpeg4-tuner. Den virker bare ikke. Jeg har kontaktet Panasonic og fik det råd, at skifte om til Norge som land, men den virker stadig ikke. Jeg har en alm. digital antenne som signalmodtager og det går fint med mpeg2. Er der nogen her der er udsat for det samme og er der en løsning?

:((
Brugeravatar
Af radiomand
#79362
Du skal nulstille dit tv, og opstart (fra total reset) skal du vælge Norge som land.
Af Carsten Andersen
#79367
Til radiomand

Du skriver totalreset. Er det det samme som fabriksindstillinger? I så fald, har jeg prøvet, uden held.
:o
Brugeravatar
Af radiomand
#79420
Tryk på pil ned tasten på tvet og hold den inde, og tryk på i tasten på fjernbetj 3 gange hurtig efter hinanden, på skærmen skrives selv check, og der fremkommer et test skema på skærmen, herefter skal du slukke på hovedeafb. på tv og tænde igen nu er tvet nulstillet.
Af Carsten Andersen
#79445
Hej radiomand

Den holdt heller ikke. Mit apparat modtager kun de 5 gængse kanaler. Det må åbenbart være en mpeg4-tuner, som ikke virker i Dk. Jeg mener at modellen er lavet til det franske marked.

:o