Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#78101
Hej alle sammen.

Jeg har et lille problem som jeg håber en eller flere derude kan hjælpe mig med.

Jeg er hos stofa som har lavet en aftale med aarhus antenneforening om at sende gratis digitalt tv, hvilket jo er dejligt. Problemet er bare at jeg ikke kan modtage alle kanalerne. Jeg har den store kanal pakke, men når jeg laver en kanalsøgning kan jeg kun finde dr-kanalerne, tv2 og norske/svenske/tyske kanaler men ikke fx. tv3 discovery eurosport mm. Når jeg laver en kanalsorering kan jeg inde i menuen få lyden fra de manglende kanaler frem men intet billede. Er der nogle som har bud på hvad der kan være galt, eller hvad jeg kan prøve?

Det skal lige siges at jeg modtager mit kabelsignal gennem et antennestik, jeg har hverken kort eller boks.

Mvh.
Chris
Af mini_doc
#78288
Der er tale om KDL-40W5500
Af larshenriksen
#78726
Har du prøvet at chekke med din antenneforening, om du skal bruge et bestemt netværks-ID? Det skulle jeg nemlig, da jeg skulle indstille mit tv.
#209446
CRT skærm ud med en flad skærm men måske skal jeg lidt op i størelse nu når jeg er i gang så jeg har kikket lidt på samsung 214T 21,3 tommer og den har samme opdaterings hastighed som 193P+ nogen der kan sige mig om jeg bliver skuffet mht. spil hvis jeg vælger 214T ???
#209449
mini_doc skrev:Hej alle sammen.

Jeg har et lille problem som jeg håber en eller flere derude kan hjælpe mig med.

Jeg er hos stofa som har lavet en aftale med aarhus antenneforening om at sende gratis digitalt tv, hvilket jo er dejligt. ...

Mvh.
Chris
Jeg skulle kende Stofa dårligt, hvis du får noget gratis. Det er trods alt et jysk firma.