Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#299575
Jeg var ret skuffet over den måde TVet håndterede streaming-tjenesterne med lav bitrate, for vi er nødt til at se i øjnene, at denne type tjenester kommer til at stå for en ret stor del af sendefladen fremover. Af samme grund måtte jeg lige nappe et billede af hvordan nogle af de samme scener så ud på andre TV. Her er et skud af en af de problematisk scener på mit AF9, hvor posterization ikke er et speciel issue
Billede
#299578
Tusind tak for jeres detaljerede og eminente test af dette tv. Jeg var ved at købe sonys xf9005 (fordi jeg ser meget fodbold og F1), men valgte at vente og se hvad LG kunne diske op med af deres LCD topmodeller bla. pga hdmi 2.1.
Må sige at jeg er virkelig skuffet hvad angår billedkvalitet :( men omvendt er det så klart for mig hvad mine penge skal bruges på: LG OLED C9 ;)
#299595
Torben har du noget bud på om der er en årsag til at den ikke performer så godt på streaming i lav biterate, kan paneltypen have noget at gøre med det?
#299600
Nej, jeg vil ikke mene at paneltypen har noget med det at gøre. Den kan jo sagtens når signalet er godt. Det må være billedbehandlingen, dvs Alpha7-processoren, som ikke klarer sig så godt.

LG har ikke fået TV’et igen, da jeg er på ferie, men de ser lige på den for at afgøre om den har en fejl. Jeg tror det ikke umiddelbart.