Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af GPOSCH
#282034
"at få implementeret autocal på de øvrige modeller (ifølge SpectraCal)."

Mener du dermed at Sony pønser på at implementere AutoCal i AF8 også, eller?
Brugeravatar
Af GPOSCH
#282044
Fedt, så kunne det godt være man snart skulle have fornyet sin Calman licens . :)

Mon man kunne forestille sig, at de så åbner op for CMS på AF8 i en kommende firmware?
#282046
Svært at sige. Det var Tyler hos SpectraCal, der hintede, at CalMan ville understøtte ældre modeller, hvilket jo må betyde, at autocal kommer til TV'ene. Jeg ved ikke om det så også betyder, at man kan få CMS-justering eller om det skal være forbeholdt Master Series.
#291063
Jeg har observeret nogle uhensigtsmæssige “pops” i billedet, som fremkommer på visse skift mellem helt mørkegrå toner. Det har været svært lige at pinpointe hvad problemet er, men her på CES fik vi snakket med de øvrige anmeldere og andre har spottet det samme på LGs 2018-modeller og Vincent fra HDTV har lavet en video om det.
https://www.avsforum.com/forum/40-oled- ... html?amp=1

Det er åbentbart et problem i selve chipsættet fra LG problemet ligger, så selv hvis LG fikser deres model, så skal Sony ud og opdatere særskilt. Både AF8 og AF9 vil være påvirket.
Brugeravatar
Af GPOSCH
#291066
Læste artiklen om problemet på Forbes, og så Vicents video da den kom ud efter Jul en gang. Tjekkede selvfølgelig om mit AF8 er ramt med det første test clip der kom ud, og det er den ikke. Jeg ville gå i selv sving, hvis jeg oplevede fejlen. Det er en ret slem fejl. Godt der er et fix på vej dog.
Af Badajoz
#291087
Ved man, hvor udbredt det er? Overvejer selv at købe et Sony AF8 / AF9, men har ikke meget lyst til at købe en af disse modeller, såfremt Sony selv skal rette fejlen - det plejer jo at tage rimelig lang tid for dem... Har Sony udtalt sig om dette problem endnu?
Af bromberg
#295943
Jeg har ikke tidligere haft øjne for dette tv, så jeg har ikke rigtig kigget på prisudviklingen, men er der nogen der ved hvad 65" har været nede i som lavest?