Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#271521
Anmeldelsen af Samsung 2018 Q9FN er online. Den afløser sidste års Q9 og skifter til zone-styret LED. Der er også fokus på design, spilteknologi og smart-funktionalitet.
Find testen her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1525923141

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#271533
Fin anmeldelse, og jeg kunne godt finde på at se på den næste år, når prisen er faldet lidt.
Der skal en ny skærm ind i huset, og det kunne denne med sin flade stil, One Connect og stadig godt billede.

Jeres opråb omkring software er en fin pointe, og på det område, synes jeg jeres skala vurdering er helt iorden som jeres standpunkt på den manglende indsats.

Jeg må ned og opleve panelet i en butik, og gense en QLED, det kan i hvert godt være min sekundære skærm her.
#271537
Dental Floss skrev:For en newbie, der ikke har sat sig forfærdelig meget ind i tingene, vil I så ikke kort liste op, hvorfor man skulle smide 23k for dette tv, når man kan få et LG OLED (2017 godt nok) for 10k?
Tak.
Enig..Det skal godt nok være en lysstærk LCD skærm der skal trække salgsargumenterne overfor OLED
#271540
Q9 har en række features, som nok bør falde i din smag før man vælger Q9. På ren billedkvalitet så er OLED bedre.

Så du skal værdsætte One Connect boksen, fjernbetjeningen, den flade vægmontering og styresystemet (i den version den kommer med ;) ).

Så vidt vi er orienterede så virker HDR10+ ikke via HDMI endnu. Men det er ikke urealistisk at det blot kan tilføjes (hvis man får en opdatering).
#271553
Flomsen skrev:Gider ikke ha stress af tanken om der kommer burn-in hvis man ser kanal 5 mest af tiden. Men da jeg fik chancen om at få et QE65Q9FN til 16.990.-kr slog jeg til O_O
Fik du 2018 modellen til den pris, og hvor? :-O Det har jo været prisen for 2017 modellen, når den har været billigst..
#271559
Jeg tager lige politi-kasketten på og opfordrer til at bruge citat-funktionen med måde. Hvis man svarer på indlægget lige før ens eget, så er det ikke nødvendigt at fylde siderne op med citater.

Jeg har taget mig friheden at fjerne dobbelt og tripple citater herover.