Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af THK
#280840
Torben Rasmussen skrev:Prøv lige at køre netværkstesten fra Netflix for at se hvad den trækker på download. Den findes i indstillingerne inde i Netflix.
Prøvet 3 gange. Den siger 75,10 - 79,55 Mbps
#280846
Det lyder godt nok mystisk at den kan trække så høj hastighed, men ikke kommer over laveste trin når du streamer. Jeg har før oplevet at TV ikke vil låse i højeste niveau fordi signalet ikke er stabilt, men ikke at den forblev på så lavt et niveau. Har du prøvet at sætte et kabel i for lige at være helt sikker på at det ikke er huller i signalet?
Brugeravatar
Af bbplayer
#280849
THK skrev:2. UHD programmer på Netflix viser: Video: 0,53 Mbps / 480
Du betaler nok ikke for mere en HD pakken, gå ind på netflix.com og check at du virkelig har en UHD pakke, og ikke bare tror du har.
Af THK
#280856
bbplayer skrev:
THK skrev:2. UHD programmer på Netflix viser: Video: 0,53 Mbps / 480
Du betaler nok ikke for mere en HD pakken, gå ind på netflix.com og check at du virkelig har en UHD pakke, og ikke bare tror du har.
Vi betaler standard 99,- og har gjort det længe - Vi har også haft problemet længe åbenbart for vi har først nyligt indset vi havde et problem, da vi fik HBO, som stod super super flot. Nu har vi fået 4K tv - og opgraderet til Netflix Premium 129,- - og nu viser problemet sig blot endnu mere tydeligt!
Har lige talt med Netflix support, men de kan ikke hjælpe - jeg skal fejlmelde til Waoo - det giver jo ingen mening!
Brugeravatar
Af bbplayer
#280857
Så kører du trådløst på TV? Det lyder så næste problem og har intet med Waoo at gøre udover hvis de har hjulpet dig med opsætningen på trådløst :)
Af THK
#280867
bbplayer skrev:Så kører du trådløst på TV? Det lyder så næste problem og har intet med Waoo at gøre udover hvis de har hjulpet dig med opsætningen på trådløst :)
TV'et er kablet direkte til routeren. Det jeg syntes virker underligt er, at problemet er det samme på Waoo 4K TV boksen (med indbygget Netflix). Boksen kører trods alt på en helt separat port på fiberboksen.

Jeg tror selv, at vores Netflix konto er kun står til Premium i deres kundesystem, men er registreret som "Basis" ude på deres "distributionsnet"

Jeg prøver lige i aften, at låne eller oprette en ny Netflix konto.
Af THK
#280869
Torben Rasmussen skrev:Måske det skal brydes ud i en separat tråd hvis det ikke relaterer sig til TVet.
God idé - Hvis i andre ikke oplever problemer med dr.tv app'en laver jeg en ny tråd (og skriver konklusionen heri :) )
Af Gromit
#281333
Hej alle på en råkold søndag.

Hvad betyder det i den indrammede røde cirkel? Og hvordan får man danske tekster frem via Tekst-tv.

Billede
Af Don Johnson
#288609
Jeg modtog endelig mit tv i lørdags, fik det sat op og hold da op et billede - det er helt fantastisk.
Selv opskaleringen fra mine 1080p film er helt fantastisk.

Jeg fulgte kaliberingen som henviste i testen men synes at billedet er meget lyst og stærkt i farvene. Det gør næsten ondt i øjnene når der er mørkt.
I testen er "lys" sat til max, kan det virkelig passe? Jeg har så aktiveret lyscensoren som jeg i øvrigt synes virker utrolig godt. Men er der andre ting jeg kan skue på for at justere lyset?

Derudover har jeg koblet et apple tv 4k til min forstærker således at når jeg vælger "apple tv" i input på fjernsynet så tænder forstærkeren og apple tv. Dette fungerer fint men har i dag opdaget at når jeg afspiller youtube videoer fra den installeret app (ikke fra apple tv) så tænder min forstærker også og det vil jeg ikke have. Hvordan kan jeg justere det? Går ud fra det har noget at gøre med Bravia sync?
Af Gromit
#288610
Tillykke med din nye skærm. :D Ja, AF8´eren en rigtig FED skærm. :)

Prøv lige, at tjekke nogle af de superlækre 4K UHD trailers. Yippie kai yay, siger jeg bare...! :D
Brugeravatar
Af Vailant
#288611
Lyset - jeg har skruet en del ned for lyset på mit A1'er, tror mit står på 25 - synes nemlig også det er for kraftigt ved SDR materiale. Ved HDR skal der derimod fuld blus på!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14