Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
#271401
Torben Rasmussen skrev:De har næppe kalibreret den og sammenligner std. profiler mod hinanden. Jeg vil ikke stå på mål for deres oplevelser.
Nej, det var nu heller ikke pointen. Blot bemærkelsesværdigt at de ikke finder dynamic range håndtaget samt de konkluderer en decideret nedgradering billede mæssigt i forhold til A1. Virker ret useriøst. Dog finder jeg konklusionen behagelig læsning kva mit A1 ?
Af Hanga
#271402
Jeg har længe set bort fra What-HiFi anmeldelser da de ofte er ret overfladiske og de virker ikke altid til at have helt styr på hvad de taler om.

Ift. TV anmeldelser holder jeg mig til Flatpanels, AV-Forums, Rtings og HDTVtest (youtube). Især sidstnævnte er gennemført nørd og går helt i dybden.
#271405
Vi skeler jo også til de øvrige anmeldelser, og i grundighed er det svært at slå Rtings, da deres testbænk bare er bedre udstyret. Jeg vil ikke kalde deres tests for deciderede anmeldelser, men hvis man kun vil have de hårde facts, så får man mange informationer fra deres test. Jeg er imponeret over de hjemmelavede løsninger de får kogt sammen til brug i tests.
Brugeravatar
Af bendix
#271943
Lækker opdatering i V6.5603

Både HLG content, hurtigere Remote respons, 4K youtube og så skriver de om Android nougat. Men det virker til det stadig er version 7 efter installering.
#271944
Fedt! Har jeg slet ikke opdaget. Dejligt at A1 ikke er forældet her 1 år senere, som det ville have været tilfældet i LG regi ;-)
Af Beckham
#271946
bendix skrev:Lækker opdatering i V6.5603

Både HLG content, hurtigere Remote respons, 4K youtube og så skriver de om Android nougat. Men det virker til det stadig er version 7 efter installering.
Android 7 er vel så netop Nougat?
#272384
Hej skal jeg købe det? Har Panasonics Plasma TV TX-P55VT50Y og elsker de naturlige farve og motion handling.
Jeg kan dog godt se at 4k hdr ser skide godt ud på et oled fjernsyn men er motion handlig på højde med plasma?
Har reserveret Sony A1 til en pris på 18KKR skægt nok samme pris som jeg betalte for mit plasma
#272386
Sony's OLED gør det helt sikkert ganske fortrinligt når det kommer til motion, men vil du have toppen af poppen inden for dette område, så skal du fortsat vælge Sony's egne top LCD modeller.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19