Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#247449
Husk lige at gå ind under indstillinger/generelt/hdmi ultra HD skal slås til ellers er det mig bekendt kun 1.4 hdmi standarden der understøttes
Af humber
#247451
Hej bromberg.

Ja det ændret på det. Det er den der hedder Ultra HD Deep Colour :) har bare siddet og revet mig selv i håret i en time nu haha
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#253555
Det er måske værd at gøre status på app-delen her lidt over et ½ år efter lanceringen af PS4 Pro.

Status pt. er, at danskerne har adgang til bl.a:
Netflix
Viaplay
HBO Nordic
Blockbuster
YouTube
DR TV Min Bio
Dansk Filmskat
Spotify
PS Store filmudlejning

Amazon er endnu ikke officielt tilgængelig på spilkonsoller i Danmark, men kan dog kaldes frem hvis man skifter til en amerikansk bruger og installerer den derfra. Herefter er den også synlig på den danske bruger.

Til gengæld synes jeg, at det er kritisabelt, at ingen af ovenstående apps understøtter HDR, end ikke Netflix, Amazon og YouTube, som vel at mærke tilbyder indhold i HDR. Sony argumenterer jo for, at de ser internettet som fremtiden indenfor 4K HDR, hvorfor PS4 Pro heller ikke har UHD Blu-ray, hvilket er en vision, som bestemt kan forsvares. Den harmonerer bare ikke med virkeligheden, så det er tomme ord.
Brugeravatar
Af Polle68
#259309
Jeg står her og vil købe en ps4 men er usikker på om det skal være en pro eller slim (2017 model)
Jeg vil havde den stort set pga. gran Turismo Sport som lige er kommet.
Jeg har følgende fjernsyn. LG 49" 4K Ultra HD LED TV med HDR Skærmtype. Jeg går meget op i at den skal være så støjsvag så muligt, og den kommer ikke til at stå i et skab, så den vil få en masse luft.
Hvilken model skal jeg gå efter??
Senest rettet af Polle68 22. okt 2017, 13:27, rettet i alt 1 gang.
Af Lightyear
#259313
Slim udgaven er i hvert fald ret støjsvag sammenlignet med den første "alm." PS4. Jeg har aldrig prøvet en Pro, så kender ikke til dens støjniveau.
Af bromberg
#259316
I min verden er det lidt et lotteri det der. Jeg har en Pro stående i skab og den larmer godt nok. Nogle spil er værre end andre.
Min ps4 larmede også. På jobbet har vi en ps4 der intet siger
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259329
Pro har en ret voldsom blæser og med 1440p titler i HDR, så kan den virkelig høres. Titler med lavere opløsning kræver mindre og så kører blæseren knapt så hurtigt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259346
Det er for ineffektiv en processor. Det er en pc pakket ind i en minikabinet, så der er ganske enkelt ikke plads til at flytte luften uden at larme.
Af sokken
#259351
Det er bare underligt der er forskel på dem. Jeg fik byttet min første ps4 fordi den larmede rigtig meget og den ny jeg fik kan jeg næsten ikke høre og det er jo dejligt. Men har næsten droppet at købe pro for gider ikke tage chancen for at få en der støjer