Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#274194
Installerede den i aftes og kan godt se det har været hævet (sort niveau). Jeg kunne simpelthen ikke se skærmen ikke var slukket da jeg gik i seng (har lige anskaffet mig e6, så universal remoten drillede og havde kun slukket sat boks), så den stod tændt imorges.
I nattens mørke var skærmen simpelthen “væk” trods den var tændt men med sort skærm (indtil pause skærmen nok kom på)
Senest rettet af bromberg 12. jul 2018, 14:23, rettet i alt 1 gang.
#274197
En lille anekdote i samme kategori.

I forbindelse med test har jeg et mørkrum, hvor al lys kan holdes ude i dagstimerne. Når jeg gennem tiden har lavet målinger af sortniveau eller undersøgt bagbelysningens homogenitet, har LCD-tv - selv dem med fuld zone-styring - altid udsendt en lille portion lys og nok til at jeg har kunnet ane fjernbetjening, måleenheder osv. i mørket. Med OLED kan man absolut intet se. De skifter jo også ind imellem scene eller frekvens, hvor der forekommer sort skærm.

Jeg har mange gange siddet i komplet mørke og ikke anet, hvor mine apparater lå. Et par 3D-briller og nogle andre komponenter har måtte lade livet fordi jeg har trampet på dem :) I dag bruger jeg mit Apple Watch til at lyse. Det har en lille lommelygte-funktion.
Af bromberg
#274198
Haha ja det er rigtigt sådan en vinter aften bare, med scene skift/sort skærm mm gær nemlig man hverken kan finde knapper på Remote eller glemte mobil i sofaen mm.
Det har kostet et par sparket til sofaen med lilletåen.
Af bromberg
#274226
Nu har jeg installeret 05.30.30 på e6 og nåede at opleve 05.30.25 på b6. Jeg syntes dog umiddelbart warm2 på e6 er lidt mere mulig end det var på b6 eller også er det en tilvending.

Umiddelbart syntes jeg ikke selv billedkvaliteten er forskellig, men jeg syntes altså panorering og i det hele taget billed-bevægelse fremstår glattere og mere "galant" på E6 end det gjorde på B6. Er det ren placebo, firmware eller er der noget om det?
E6 bruger jo forskellig chipset fra B6 og måske her der kan ligge en forskel?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15