Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#269203
Jeg har nulstillet billede indstillinger.. og så efter det bare lagt den ind igen så tror ikke det er nødvendigt... Men det kunne være fedt med nogle nye billede indstillinger nu hvor vi et på Android Tv 7.0 der må jo været ændret noget i forhold til de billede indstillinger som fladspanels kom med på version 5.0
#269212
Swingking skrev:Så er den lagt på tv'et... Syntes dog ikke lige pt. At jeg kan finde billede i billede funktionen
I linket står der, at pip kun gælder 2016 modellerne, så hvis du har en 2015, så er det der ikke.
#269226
Jeg skal nok måle min egen skærm igennem når jeg har lagt opdateringen på.

En note i øvrigt: Jeg har fået 5.1 lyd gennem SPDIF på min nu. Jeg aner ikke hvorfor det pludselig virker, men der er fuld surround i min Sonos når jeg ser film fra min ATV nu.
#269227
Det lyder super Torben hvis du ville måle skærmen og se om der skulle være nogle ændringer ved billede indstillingerne..

Fedt at hører at du har fået det 5.1 lyd gennem SPDIF til at virke kan godt huske at du ikke ville opdateret til 6.0 pga. Det problem i den version...
#269491
Billede i billede virker ikke på vores model desværre, dette kan læses her.....

Picture-in-Picture: Don’t miss anything!*
Note, that you can only play one TV or HDMI video source at a time while browsing your TV menus.
Press the [ACTION MENU] button > [Picture-in-Picture] mode.

*NOTE: Only applicable for XD93, XD94, XD85 and SD85 Series.

http://services.sony.co.uk/support/en/w ... t?t=Topic2
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 102