Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#289438
Jeg fået en ting som irriterer mig helt vildt.
Jeg har for 2 mdr siden fået Netflix.
Jeg bruger appen på tv og det har fungeret upåklageligt indtil for 2 til 3 uger siden.
Det der sker at når jeg vil åbne Netflix , så tår den bare og kører og der sker ingenting , det eneste som løser det er en genstart .
Jeg kører kabel.
Sidste nye firmware/software er på .
Jeg har forsøgt med at bruge ipad og så caste derfra , samme problem.

Stein
#289440
Stein skrev:Jeg fået en ting som irriterer mig helt vildt.
Jeg har for 2 mdr siden fået Netflix.
Jeg bruger appen på tv og det har fungeret upåklageligt indtil for 2 til 3 uger siden.
Det der sker at når jeg vil åbne Netflix , så tår den bare og kører og der sker ingenting , det eneste som løser det er en genstart .
Jeg kører kabel.
Sidste nye firmware/software er på .
Jeg har forsøgt med at bruge ipad og så caste derfra , samme problem.

Stein
Vi oplever også lidt det samme.
Har du prøvet at slette cachen og lukke appen ned inde i indstillinger? Det kunne måske være en løsning
#289610
Stein skrev:Hver gang jeg vil bruge den ?
Hvor sletter jeg cache ?
Dette hjælper for os:

-> Home -> Indstillinger -> Apps -> kør ned af listen til du finder Netflix og tryk på den -> Tryk på ‘Tving til at standse og derefter på ‘Ryd cache’.
#289806
Lyder mærkeligt har aldrig gjort det ved vores tv. Men har også resettet hele tv (med Sony fremgangsmåde begge gange) ved opdatering til Android 6.0 og seneste til 7.0. så er alt tidligere slettet ved ny stor opdatering...
#290739
Jeg resettede mit tv i torsdags .
Det kørte upåklageligt , vedr Netflix.
Men i dag , er den gal igen.
Skal ind i apps og tving til at standse og rydde cache , så kører den igen.
Det kan sgu da ikke passe.
Jeg vil gerne have , hvis nogen ved det , hvordan virker det der Cromecast , jeg har en fornemmelse på at det er den som er galt med , har altid haft problemer med det trådløse netværk , bruger dog kabel det sidste år .
Og jeg har heldigvis købt extra 3 års garanti ved Sony , så hvis en ved hvad fanden der kan være galt , så vil jeg have fat i dem , er så træt af det tv.



Stein
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 102