Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Malcolm_Y
#171345
Den der DVB-S tuner der er indbygget kan den bruges til at se arabiske kanaler fra hotbird og astra sattelitterne ?
Brugeravatar
Af MigSelv
#171346
Malcolm_Y skrev:Den der DVB-S tuner der er indbygget kan den bruges til at se arabiske kanaler fra hotbird og astra sattelitterne ?
Ja.
Brugeravatar
Af MigSelv
#171347
Rasmus Larsen skrev:
allo skrev:jeg synes at to ting er stadig ufatteligt ved siden af mht.produktet som dette...
1 - at de ikke kan lave en fjernbetjening der ligner noget solid (de er bare noget af det grimmeste af det grimmeste)
2 - at de ikke sætter par blæser af bedre kvalitet i

alt det ikke færdigt udviklet og stadig med en del mangler bull som alle andre inkl.Panasonic masser ind i tv kunne de fleste godt undvære - jeg ved at jeg ville sige (uden at blinke) 'nej, tak' til alt det crap (apps m.m.) og 'ja, tak' til en ordentlig fjernbetjening og blæser der ikke støjer/larmer/summer - for det kan GODT lade sig at gøre...- begge ting
Jeg er 100 % enig mht. fjernbetjening. Det er også mig en gåde. Jo flere der råber op omkring det, desto mere lytter producenterne - forhåbentlig.
Remoten er ikke et kunstnerisk pragtværk, men den ligger godt i hånden, og knapperne er placeret så betjening foregår med en hånd, uden problemer.
Hvad er der i vejen med blæserne? De er jo totalt fraværende på GT50, så støje kan de da ikke, på denne model.
Af kaja69
#171872
Jeg har lige fået mit GT50 op og hænge. Lytter efter buzz (meget tydelig tæt på) og ser efter retention (ikke set noget endnu). Jeg kan optage TV (på en USB disk) men jeg kan ikke pause TV. Hvad kræver det?
Af ullum
#171873
kaja69 skrev:Jeg har lige fået mit GT50 op og hænge. Lytter efter buzz (meget tydelig tæt på) og ser efter retention (ikke set noget endnu). Jeg kan optage TV (på en USB disk) men jeg kan ikke pause TV. Hvad kræver det?

Har haft 50GT50 i godt en uge. Jeg må havde været heldig for jeg kan ikke høre nogen form for buzz heller ikke helt tæt på.
Jeg kører med flatpanels indstillinger i prof 1 og har ikke oplevet probelemer med retension med denne insdtilling.
Efter at havde set en halvleg af en fodboldkamp i THX Bright indstillingen var der kortvarig retension af logoet i ca. 5 min efterfølgende.
Af kaja69
#171978
Tæt på er buzz tydeligt på min nye GT50, desværre. Skruer jeg ned for lyden høres det også tydeligt ved lyse scener fra almindelig position 3,5-4 meter væk. Nu har man jo typisk lyd på, men der er stille scener i film mv, så jeg er ved at teste om det er til at leve med.

Retention har jeg ikke set endnu. Noget trick for at kigge efter det?

Iøvrigt, pause funktionen som jeg spurgte til tidligere kræver at det er slået til at TVet optager enhver kanal man slår ind på og så fungerer det fint.
Af hautopp
#172077
Når du tester TV bruger du så Boxer, Yousee eller ?

Jeg har et Panasonic TX-P50GT50 og bruger et Boxer CI+ modul.

Når jeg skifter gennem kanalerne og når til en svensk kanal, får jeg pludselig meddelelsen "Intet Billede" og "Tuner Låst" herefter kan jeg intet i 30-40 sekunder.

Har du oplevet dette problem ?

Er det TV'et eller CI-modulet der skaber problemet ??
Af kaja69
#172078
Det har jeg ikke oplevet, jeg har YouSee. Oplever du problemer med buzzing og/eller retention?
Af kaja69
#172085
Du har åbenbart været mere heldig end mig. Tæt på skærmen hører jeg buzz ganske tydeligt, 3-4 meter væk hører jeg det ved lyse billeder i stille passager (eller lyd off). Er der erfaring med at den enkelte skærm spiller ind eller er det rent individuelt?
Brugeravatar
Af edinger
#172086
kaja69 skrev:Er der erfaring med at den enkelte skærm spiller ind eller er det rent individuelt?
Det varierer fra skærm til skærm, ligesom også skærmens fysiske placering, afstand til 'sweetspot' og rummets akustik spiller ind.

Endelig har folk forskellige tolerancetærskler.

Så ja, det er individuelt.
Af fredizy
#172853
Jeg har nu ejet et GT 50 i ca. 4 måneder og jeg undrer mig over hvorfor man i testen ikke nævne at skærmen lider af fænomenet Dynamic False Contouring som specielt ses ved panoreringer over ansigter. Man skal ikke bruge mange minutter på at spotte det og det er også et meget synligt problem i fodboldkampe, når der panoreres over banen.

Har Samsungs plasma skærme samme problem på dette felt?

Samtidig kunne jeg godt tænke mig, at man nævnte strømforbruget ved THX Bright Room profilen, da den ligeledes bliver omtalt i teksten og dette kan være et issue for mange brugere. Det er nemlig pænt højt (-;

Jeg er bestemt meget tilfreds med min skærm men kunne godt at tænkt mig ovenstående omtalt i teksten - specielt Dynamic False Contouring "problemet".
Af ridderen
#172855
Kan også sige min vt50 Døjer med det, det ses nemlig meget tydelig i ansigter når der panoreres, det er sku lidt træls men ikke så meget at gøre :)
Af Dennishoeg
#172856
hautopp:

Boxer har desværre oplevet en del fejl på deres kort udstedt før juli 2012.
Umildbart vil jeg anbefale dig at se om du kan få kortet ombyttet hos din Boxer forhandler. Og se om problemet stadig er til stede. Er dette tilfældet, så prøv et andet ci+ modul. Der er desværre kun en måde at gøre det på og det er blok fejfinding. Oplever du stadig problemet efter disse 2. Må skærmen sendes ind, da det så kunne tyde på at der ligger en fejl.

Btw. Prøv også lige at nulstille tv'et :-)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9