Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Franko38
#153025
Så fik jeg hentet mit tv forleden! Ved ikke om jeg skal græde eller grine. Billedet står super godt men tv'et summer :-( sidder ca 3 meter fra tv'et og kan høre buzzing selv ved lav lydstyrke.. Pisse irriterende! What to dó? Nægter at sende et 3 dage gammelt tv til rep.. Så vil jeg heller have muligheden for at købe noget andet i deres forretning! Er købt i hifiklubben Lyngby.. Oven idet stod der på kassen at der sku følge 2x 3D briller med.. Dem havde de da også lige glemt at lægge i kassen sammen med tv'et men alu fjernbetjeningen var med!
Af kskruger
#153029
Franko38 skrev:Så fik jeg hentet mit tv forleden! Ved ikke om jeg skal græde eller grine. Billedet står super godt men tv'et summer :-( sidder ca 3 meter fra tv'et og kan høre buzzing selv ved lav lydstyrke.. Pisse irriterende! What to dó? Nægter at sende et 3 dage gammelt tv til rep.. Så vil jeg heller have muligheden for at købe noget andet i deres forretning! Er købt i hifiklubben Lyngby.. Oven idet stod der på kassen at der sku følge 2x 3D briller med.. Dem havde de da også lige glemt at lægge i kassen sammen med tv'et men alu fjernbetjeningen var med!
Havde kassen været åben da du fik den? Kunne det tænkes at du har fået en retur skærm?
Af Franko38
#153030
Ikke såvidt jeg ku se.. Alt så nyt ud! Der manglede bare se 3D briller nede i..! Siger dit tv slet ikke noget?
Af kskruger
#153032
Franko38 skrev:Ikke såvidt jeg ku se.. Alt så nyt ud! Der manglede bare se 3D briller nede i..! Siger dit tv slet ikke noget?
Mit tv siger ikke en lyd, først når jeg lægger øret helt hen ved bagsiden kan jeg høre, at det er tændt. Mit gl. Samsung 50B850 kunne godt høres når det var tændt, også ved 3 m. afstand, uden dog det var et problem.
Af Franko38
#153033
Okay.. så må der jo være noget galt med mit jo! Jeg synes ihvertfald at det er irriterende at man kan høre det på så lang afstand og praktisk talt hele tiden når lyden er en smule dæmpet.!
SMider lige en mail til hifiklubben!
Af [email protected]
#153857
Mit Samsung PS64D8005 summer/buzzer også ved 3 meters afstand men KUN når jeg sidder foran TV'et - ikke fra siderne. Det er som om at støjen centreres i midten af skærmen. Det er ret højt og kan tydeligt høres om aftenen. Hvis andre 64" ikke buzzer vil jeg helt klart gerne have det byttet for billedet er suverænt.

Hvad sagde Hifi Klubben til dit 51" der også buzzer højt?
Af Franko38
#153860
Hej igen! De kunne sjovt nok ikke høre det nede i deres forretning da de sku teste det men det er jo klart når butikken er fuld af snakkende mennesker. Men de forsikrede mig for at ALLE plasma tv støjer. Jeg fandt så også lige to pixelfejl på min skærm samtidig så de fik den retur.. Har bestilt et UE55D6505 hos dem i stedet som jeg skal hente imorgen. Jeg kan ikke leve med en skærm der støjer.. Muligvis er jeg sart men sådan er det :-)
Af [email protected]
#153863
Ok ja det er jo typisk og klart man ikke kan høre det med baggrundsstøj, det kan man heller ikke hos mig ;-)

Jeg har haft 2 plasma'er før som ikke sagde en lyd, det seneste var 50" Samsung 7705, så det kan lade sig gøre at lave et plasma som ikke buzzer højlydt.

Har nu skrevet til Bilka og afventer nu hvad de kan tilbyde at gøre ved problemet :)
Af Franko38
#153864
Okay, håber du fÅr løst dit problem ihvertfald, og at jeg får en skærm jeg er tilfreds med :-)
Af Ekmani
#153873
Plasma-fan og ekstremt lydfølsom - men så lyder d jo til at være no go med alle støjproblemerne på top-modellerne i år:-(
Så lav dem da lidt tykkere igen, hvis det kan afhjælpe støjen!
Har endnu ikke købt, men jeg orker næsten ikke al den bytning frem og tilbage som d lyder til man nemt kan komme til med samsungs og panasonics plasmaer...

Derfor kunne d være lækkert at høre lidt mere om alternativerne i dag - og derfor også hvis du gad melde tilbage på din oplevelse med 6505eren Franko38 :-)?
Af kskruger
#154355
kskruger skrev:Ny firmware til PS51D8005

T-GAP8DEUC-1018.1 28 Oct, 2011

http://www.samsung.com/dk/support/detai ... D8005FUXXE
Samsung går tilbage til en ældre firmware 1017.1
På udenlandske forums har folk klaget over firmware 1018.1, Samsung indrømmer at der er fejl på seneste firmware. Desværre kan de som har 1018.1 ikke gå tilbage 1017.1

Fra www.avforums.com

Vi er opmærksomme på spørgsmål vedrørende baggrundsbelysning ensartethed, sorte niveauer og
så på med Plasma-D-serien på nuværende tidspunkt har der dukket op efter
den seneste firmware-opdateringer.
Selv om der ikke firmwareopdatering er i øjeblikket tilgængelig til at løse dette,
tekniske team aktivt søger en løsning, og en firmware-opdatering
skal snart være tilgængelige, men jeg har ingen udgivelsesdato for dette på
til stede
Af lba75
#155595
Hej

Overvejer dette Tv..... er der nogen opdatering på om deres firmware problem er løst?

Andre det har købt dette tv, og som kan smide en linie om deres oplevelser med dette tv?



Mvh
LBA75
Af Bullitt
#155909
Er også lige med på en lytter - 64" til den pris vil være et godt alternativ til en projektor - og ifølge testen på http://www.hdtvtest.co.uk/ kan man slå støj reduktionen fra nu...
Af Kimnyhuus
#156269
Har lige fået Samsung PS51D8005 hjem og hold da op, hvor er det fedt !

Det er jo egentlig ligesom (LED) D8005 hjem, bare med bedre billede. (Havde D8005 LED hjemme for 2 dage siden, som endte med at blive byttet)
- Er VIRKELIG glad for at jeg endte op med dette.

Eneste finger jeg egentlig har at sætte på tv'et er, at det har det med at hakke en meget lille smule når jeg ser film på det. Det sker når der fx. bliver "panoreret" over store områder - fx en ørken. Nu testede jeg det med Transformers 2 - Da jeg tænkte, det var en film med hurtige billeder og mange effekter. Men der er ihvertfald flere gange i filmen, hvor jeg oplever denne lille hakken, hvilket er en smule irriterende.

Er det pga. den omtalte Cinema Smooth-funktion? Hvis ja, hvordan slår man den fra? Eller er det noget jeg kan kalibrere mig ud af?

Har sat tv'ets film-profil efter "anvisningerne" fra Flatpanels anmeldelse af modellen.

Kan man iøvrigt slet ikke lave ekstra profiler eller omdøbe de nuværende?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12