Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kskruger
#151448
T_skaaning skrev:
kskruger skrev:Nu har jeg haft denne 51D8005 i en uges tid og jeg må sige, at jeg på de fleste punkter synes, at det er en fremragende skærm, som langt overgår min tidligere skærm (Samsung PS50B850)- eneste punkt, hvor jeg oplever et tilbage skridt er på SD tv signaler, de står desværre lidt mere uskarpe og støjfyldte. Tilgengæld er der sket meget på alle andre områder, at se Blu-ray på denne skærm er virkelig en fornøjelse, det står flottere og mere intens.

Men det som overrasker mig mest er faktisk skærmens anti-refleksive filter. Dette filter giver en suveræn sortgengivelse i dagtimerne, samt om aften hvis man har lyset tændt i stuen. Det kan faktisk undre mig at Rasmus i sin test, ikke gøre mere ud af og beskrive dette i testen, især fordi det gøre en ret stor forskel.
Nogle problemer med buzzing, pixelfejl? Fulgte 3D briller, alu-fjernbetjening med? Hvor købte du det henne?
Nej, den har hverken buzzing eller pixelfejl, ej hellere 3D briller eller alu-fjernbetjening. Er købt hos Wupti.com, det virker som om, at det kun er fra elgiganten, hvor der følger 3D briller med.
Af Olfred
#151454
Har læst om andre forhandlere hvor købere har fået briller og lækker remote med, så tror mere det kommer an på om det er fra nyeste sending eller fra tidligere...
Af HMAC
#151457
Olfred skrev:Har læst om andre forhandlere hvor købere har fået briller og lækker remote med, så tror mere det kommer an på om det er fra nyeste sending eller fra tidligere...
Jeg pønser også på at købe 51D8005 og har spurgt 2 forhandlere om den kommer med eller uden briller og en ny fjernbetjening. Det er jo efterhånden et faktum, at flere har fået dem inklusive dette.

Elgiganten vidste ikke noget (dvs. udgangspunkt = uden briller), mens Proshop var klar over, at der var briller med nogle gange. Der er tilsyneladende ikke noget officielt fra Samsung om dette, så de har valgt at sige, at det i udgangspunktet er uden briller (hvilket jo er fair nok) ... Rent lotteri...

Det kan tyde på, at 8005-plasma er på vej med 2 x briller + ny fjernbetjening, men det meldes måske først ud, når alle har fået tømt lagrene for de gamle versioner. Hvis det er tilfældet vil den muligvis stige i pris en kort periode som 8005-LED modellerne gjorde?
Senest rettet af HMAC 30. okt 2011, 09:32, rettet i alt 1 gang.
Af kskruger
#151459
HMAC skrev:
Olfred skrev:Har læst om andre forhandlere hvor købere har fået briller og lækker remote med, så tror mere det kommer an på om det er fra nyeste sending eller fra tidligere...
Jeg pønser også på at købe 51D8005 og har spurgt 2 forhandlere om den kommer med eller uden briller og en ny fjernbetjening. Det er jo efterhånden et faktum, at flere har fået dem inklusive dette.

Elgiganten vidste ikke noget (dvs. udgangspunkt = uden briller), mens Proshop var klar over, at der var briller med nogle gange. Der er tilsyneladende ikke noget officielt fra Samsung om dette, så de har valgt at sige, at det i udgangspunktet er uden briller... Rent lotteri...

Det kan tyde på, at 8005-plasma er på vej med 2 x briller + ny fjernbetjening, men det meldes måske først ud, når alle har fået tømt lagrene for de gamle versioner. Hvis det er tilfældet vil den muligvis stige i pris en kort periode som 8005-LED modellerne gjorde?
Jeg har også spurgt Samsung og deres svar var også, at der ikke følger noget med. Så måske har du ret, at de først skal solgt ud af dem uden.
Af THM
#151484
kskruger skrev: Jeg har også spurgt Samsung og deres svar var også, at der ikke følger noget med. Så måske har du ret, at de først skal solgt ud af dem uden.
hvilken farve har rammen på din d8005? har set flere internet buttikker hvor den har sort ramme men mente nu 8serien havde sølvfarvet ramme :o
Af kskruger
#151497
THM skrev:
kskruger skrev: Jeg har også spurgt Samsung og deres svar var også, at der ikke følger noget med. Så måske har du ret, at de først skal solgt ud af dem uden.
hvilken farve har rammen på din d8005? har set flere internet buttikker hvor den har sort ramme men mente nu 8serien havde sølvfarvet ramme :o
Min har sølvramme, jeg tror ikke den findes i andet. Hvis du har set noget andet, så har de enten indsat et forkert billede (51D7005), eller billedet ser mørkere ud end det skal, så rammen bliver mørkegrå/sort.
Af HMAC
#151950
Den nye fjernbetjening samt 2 stk. 3D briller skulle være med i alle pakker, der er produceret fra uge 36/37. Dette gælder i alle tilfælde EU-modellen 51D8000 samt den tyske model, så mon ikke også det samme gør sig gældende i DK.
Af DinGo
#151952
HMAC, hvor har du den oplysning fra?
Af HMAC
#151960
DinGo skrev:HMAC, hvor har du den oplysning fra?
Tysk side (hifi-forum.de), og det fremstod, at det var indeholdt i de pakker, der var produceret efter uge 36 (den præcise angivelse tyder på at det ikke bare er gætteri).

Det stemmer også godt overens med, at nogle i de seneste uger har fået de nye pakker inkl. briller, mens andre ikke har. Jeg tror, det snart bliver standard (ligesom 8005-LED'erne - dog med en anden fjernbetjening).
Af Gutschi
#152761
quele - I hvilken by købte du den og ved du om det gælder for alle? Er du tilfreds med tvet

Mvh Gutschi
Af quele
#152767
Hey gutschi, jeg brugte den på frederiksberg, men tror at alle hifi klubber har samme kasse.

Og ja meget tilfreds pt :-) har lige bestilt hw-d570 til lyd glæder mig.

Nogen som ved om tv'et understøtter usb 3?
Af Gutschi
#152806
Lyder spændende med bedre lyd :)

Jeg har spurgt Hifi klubben Vejle om der følger briller med til Samsung d8005 plasma, lyder underligt at de så følger med på Frederiksberg.

Måske man bare skal vente til det er officielt at det følger med?.

Bare utrolig når det er fra samme kæde. burde være ens.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12