Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NemliJa
#141118
Jeg har sendt en mail til SHarp, og spurgt om det med sortering af kanalerne, og så må vi se, hvad de svarer. Jeg brugte flere timer i aftes og i nat til at få det til at fungere - desværre uden held. Jeg tror, at det er en lille svipser i firmwaren, som skal rettes til ;)
Af MP
#141120
Hej. Jeg har også i går :) købt et Sharp 46LE831S hos GECO.dk og søger nu på et vægbeslag, som er godt til dette fjernsyn. Er der nogen typer der bedre end andre, eller hvad skal man købe ?
#141121
MP skrev:Hej. Jeg har også i går :) købt et Sharp 46LE831S hos GECO.dk og søger nu på et vægbeslag, som er godt til dette fjernsyn. Er der nogen typer der bedre end andre, eller hvad skal man købe ?
Både harald-nyborg, elgiganten og bilka har nogle fornuftige nogen. Bare sørg for, at bæreevnen er stor nok, og at beslagdiagonalen passer.
#141128
MP skrev:Hej. Jeg har også i går :) købt et Sharp 46LE831S hos GECO.dk og søger nu på et vægbeslag, som er godt til dette fjernsyn. Er der nogen typer der bedre end andre, eller hvad skal man købe ?
Det er et tyndt tv, så den vil tage sig bedst på væggen med et beslag der får den helt ind.

http://www.whatisvesa.com/index.php?opt ... 2&Itemid=5

Pricerunner og google er gode sider at lede. Bare søg på "vægbeslag" og "slim"
Af Kaabrejner
#141131
Panasonic g30 46" vs Sharp le831s 46" til gaming.. ? billedkvalitiet, og bevægelse kommer i første række.
god sort niveau og farver er også højt prioriteret.
Pris urelevant.
Senest rettet af Kaabrejner 23. jun 2011, 15:15, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#141132
De helt tynde beslag kan også fås her:
http://www.av-cables.dk/vaegbeslag_37_63_308_da/

Jeg påtænker selv at prøve deres 0.8 cm ultra-slim til et LE820. Der sidder dog en del ventilationshuller på bagsiden af TV'et, som måske kunne give problemer når afstanden bliver for lille. I så fald vil deres 2.2 cm beslag nok være bedre egnet.
Af Bassemand00
#141138
Er det et godt tv til Spil og film fra ps3 og almindlig tv kanaler ? :)
Af Kaabrejner
#141153
nogle som har oplevet problemer med de såkaldte "overdrive slør" ?
Brugeravatar
Af KristofferA
#141155
Det lyder næsten som om at denne giver bedre billedekvalitet end Samsung D8000.
Bla. bedre shadowdetail?
Af JesperKeller
#141162
Hej Rasmus

Lækker test af Sharps nye lækre skærm!

Har ikke gået så meget op i Sharp, da de aldrig rigtig har sagt mig noget, men noget siger mig at de er på vej ind på det danske marked! Elgiganten kører hvertfald stor kampagne sammen med U21.

Men kan ikke se hvordan Quattron, i 2010 kunne vinde en præmie for innovativ tv-teknologi, da LG's LED-IOP tydeligvis klarede sig bedre?

Måske har du noget input til dette.

På forhånd tak.

Jesper Keller
Af JesperKeller
#141164
Bassemand00 skrev:Er det et godt tv til Spil og film fra ps3 og almindlig tv kanaler ? :)
Hej Bassemand

Det er en rigtig godt TV. Sharp blev sidste år anmelder rost for deres 2010 model: LE820.

Til spil og film på Playstation 3, vil jeg hvertfald mene du får et fantastisk godt tv. Også det at den nu har fået 3D, som også vil være værd at lege lidt med!

Held og lykke

Jesper Keller
Af NemliJa
#141170
JesperKeller skrev:Hej Rasmus

Lækker test af Sharps nye lækre skærm!

Har ikke gået så meget op i Sharp, da de aldrig rigtig har sagt mig noget, men noget siger mig at de er på vej ind på det danske marked! Elgiganten kører hvertfald stor kampagne sammen med U21.

Men kan ikke se hvordan Quattron, i 2010 kunne vinde en præmie for innovativ tv-teknologi, da LG's LED-IOP tydeligvis klarede sig bedre?

Måske har du noget input til dette.

På forhånd tak.

Jesper Keller
Sharp har været på det danske marked i utallige år - det er bare ikke et særligt kendt mærke ift. Samsung, Sony etc.

At Sharp har fået EISA-prisen frem for LG skyldes, at den ekstra, gule sub-pixel er noget nyt, en ny innovation, som ikke er set tidligere. LG's IOP er ikke noget nyt, men derimod en vidreudvikling / forbedring af eksisterende Full LED med local dimming.
Af NemliJa
#141193
Tænkte lige over; Når du tager billede af lysgennemfald til visualisering af ujævnt lys, hvilken lukkertid og eksponering / blænde bruger du så, og hvorfor?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9