Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#330603
larsenan skrev: 5. maj 2021, 09:08 Tak for svar, men for at forstå helt korrekt, så skiftede du til cinemar første gang du så noget i dolby. skiftede den selv tilbage til billedprofil cinemar næste gang der kom noget i dolby ?
Men det er ok hvis man kun lige selv skal skifte billedprofil.
Jeg tror ikke jeg har haft noget i dolby eller hdr endnu, da jeg ikke har set noget ikon
Ja, det gjorde den. Den skifter selv frem og tilbage mellem de forskellige tilstande afhængigt af det du afspiller.
#332680
Jeg vil tilslutte en harddisk til mit cx til optagelse af dr programmer. Hvad er optimalt at bruge ? . jeg har en 6 år gammel mekanisk som er brugt til mit forige tv (ikke meget brugt) Og så en harddisk fra viasat seneste box (en tb sdd hardisk) som ikke kan bruges mere efter de er blevet til allente.
Og hvilken af de 3 usb indgange er bedst at bruge ?
Men man kan ikke brænde en usb indgang af, ved at tilslutte en harddisk der bruger for meget strøm ?
#333366
Jeg havde et C9 og nu et CX, jeg oplever at CX er markant langsommere til at skifte til PS5 indgangen når jeg trykker på PS knappen på Dualsense. Kan det være en indstilling på CX der gør processen langsommere, det tager vel 10-15 sekunder hvor det på C9 tog 2-3 sekunder?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12