Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Dimming-algoritmen er “desværre” en del af panelhardwaren nu, så den følger med på alle TV-modeller baseret på OLED. Problemet er også synligt på spil, hvor du kan se på eks menuerne, at der stille og roligt dimmes.
Flatpanels skrev: 10. maj 2021, 11:49 Anmeldelsen af LG C1 OLED er online. Den nye 2021-model afløser LG CX fra 2020. Der er kommet nyt design på webOS, og der er naturligvis stadig med HDMI 2.1....

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.
Er det ikke længere relevant at følge med i, hvilke OLED modeller(alle brands) der tilbyder den fulde HDMI 2.1 specification for data båndbredde? Altså give overblik over hvilke modeller der tilbyder hhv. 40Gb/s og 48Gb/s? :-)

Ellers udemærket anmeldelse, der syntes at dække det mest relevante, som I plejer at være dygtige til! ;-)

Men LG har ikke lavet ændringer/forbedringer i billed visning på pixel niveau i denne omgang så? Tænker på anmeldelsen der indeholdt en lille pixel analyse ang. nogle tilføjede lyse pixels, som LG havde tilført for at undgå et problem(som jeg har glemt detaljerne omkring)? :-)

Keep it up!
CasperG skrev: 11. maj 2021, 23:10 Jeg er meget nysgerrig om skærmen lider af samme fejl som CX.
Hvis en scene er næsten uændret i et minut vil skærmen nedtone lyset så selv undertekster fremstår grå.
Et godt eksempel på dette kan findes i haunting of hill house og haunting of bly manor, hvor der er lange scener.
Det har jeg aldrig oplevet på min CX´er ved helt almindelig brug.