Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
#332226
Beklager jeg fik ikke med at lovgivningen gælder online salg, derimod tilbyder Elgiganten 30dage (også fysisk køb) det samme gør Power, de kalder det 30 dages testen, (også fysisk

Hifiklubben tilbyder også 30 dage.
Senest rettet af bendix 16. jun 2021, 11:36, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bendix
#332240
Jeg ved ikke hvornår Bilka (eller de andre) lancerede det, men jeg kan forestille mig at det var i forbindelse med at Bilka eller deres konkurrenter lancerede muligheden. Hvem der kom først ved jeg ikke, er det relevant?

Edit: Bilka tilbyder kun de lovpligtige 14 dage ved køb fra nettet. Hifiklubben er tilføjet istedetfor
Senest rettet af bendix 16. jun 2021, 11:37, rettet i alt 1 gang.
Af jng
#332241
Det er relevant, når Bilka skriver “Hos Bilka har vi ubegrænset returret, såfremt varen er i original og uåbnet emballage. Hvis emballagen på din vare er brudt, kan du desværre ikke returnere den.
Brugeravatar
Af bendix
#332244
Du har helt ret, jeg retter mit indlæg så fremtidige læsere får den rigtige i formation.

Jeg tilføjer dog Hifiklubben som skriver dette.

Når du handler hos os, har du 30 dages fuld returret på alle produkter, uanset om du har købt dem online eller i en af vores fysiske butikker. Eneste undtagelse fra ovenstående er produkter, som skal tages hjem på specialbestilling samt in-ear høretelefoner, der af hygiejnemæssige årsager ikke tager retur, hvis plomberingen er brudt.
Af Supergris
#332256
bendix skrev: 16. jun 2021, 06:53 Beklager jeg fik ikke med at lovgivningen gælder online salg, derimod tilbyder Elgiganten 30dage (også fysisk køb) det samme gør Power, de kalder det 30 dages testen, (også fysisk

Hifiklubben tilbyder også 30 dage.
Elgiganten tilbyder faktisk 50 dages returret, forudsat du er medlem af deres kundeklub, som er ganske gratis at tilmelde sig...