Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
#331319
Ved at søge lidt på nettet, kan jeg se, bl.a. jeg selv tidligere har skrevet lidt om 24p stutter i forbindelse med OLED:

viewtopic.php?t=48968

Jeg har ikke haft Panasonicen hjemme i min egen stue at lege med, men umiddelbart er det ikke noget, der ville bekymre mig; I forbindelsen med testen her på siden, noterer de, at det kun opleves i forbindelse med Dolby Vision:

"Før vi lægger HDR til side og ser på de øvrige formater, så lad os lige runde bevægelseshåndteringen, for den ene anke vi har på dette relaterer sig primært til Dolby Vision. Ved 24 Hz Dolby Vision afvikling, slipper man desværre ikke helt for de tilfældige hak i billedet, som vi også før har klandret Panasonic for. Der er tale om små hak af enkelt-frames, som kan optræde adskillige gange på kort tid, eller blot af og til, og det er nok en af de ting man enten lægger mærke til eller ikke gør. Det er ærgerligt, at Panasonic ikke kan få de sidste rester af dette problem udryddet, og selv med forskellige indstillinger af IFC-systemet, så kan man ikke helt slippe for det. "

https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1589439721
Af Hrbønne
#331320
Alkapato skrev: 22. maj 2021, 20:13
Jeg har set besked fra dig og svaret, men mine svar bliver hængende i udbakken og kommer ikke videre.

Men mit svar på dit spørgsmål er "Nej" :)

PS: Har i andre også problemer med at jeres privatbeskeder bliver hængende i udbakke? Jeg har en fra nu af og såmænd også en besked som jeg forsøgte at sende for et helt år siden.. :s
Af Alkapato
#331330
Hrbønne skrev: 22. maj 2021, 23:17
Alkapato skrev: 22. maj 2021, 20:13
Jeg har set besked fra dig og svaret, men mine svar bliver hængende i udbakken og kommer ikke videre.

Men mit svar på dit spørgsmål er "Nej" :)

PS: Har i andre også problemer med at jeres privatbeskeder bliver hængende i udbakke? Jeg har en fra nu af og såmænd også en besked som jeg forsøgte at sende for et helt år siden.. :s
Har modtaget din besked, og svaret på den derinde.