Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Globulus
#331061
Fra https://www.hardwareonline.dk/traad.asp ... id=1006734

Og koden virker skam (i skrivende stund). Se billedet. Man skal blot sørge for, at "LG" skrives med store bogstaver.

Om købet så kan gennemføres, skal jeg ikke kunne sige (jeg er ikke interesseret i modellen), men alligevel sjovt nok at se.

Med en lanceringspris på C1, der ligger under lanceringsprisen på CX, og givet at man kan få et CX til 7.998 kr., er det næppe sidste gang vi har set et C1 til 7.499,50 kr. - hvis Wupti ellers overhovedet slipper nogle eksemplarer til dén pris, når man ikke er ansat hos Salling Group.
Vedhæftede filer
16-05-2021 13-00-11.png
16-05-2021 13-00-11.png (41.97 KiB) Vist 2224 gange
Af donfrankie
#331073
Så vidt jeg har læst er det en kode som Sallings groups medarbejdere kunne bruge og de solgte 100 styk til den pris.
Mon ikke de bliver annulleret når Salling Group finder ud af koden har været delt flere steder.
Af Globulus
#331082
donfrankie skrev: 16. maj 2021, 18:08 Så vidt jeg har læst er det en kode som Sallings groups medarbejdere kunne bruge og de solgte 100 styk til den pris.
Mon ikke de bliver annulleret når Salling Group finder ud af koden har været delt flere steder.
Her mandag 17/5 kl. 08:58 virker kampagnekoden stadig.

Jeg tror gerne, at det ikke var meningen, at koden skulle ud til alt og alle, men desto mere kan det i så fald undre, at der ikke er taget hånd om det her snart et døgn efter.
Af Globulus
#331085
Som det nævnes ovre på HOL så er det første eksemplar allerede sat på Den Blå Avis (til 10.000 kr.) Skal ikke kunne sige, om annoncen er indrykket af en ansat eller en udenfor organisationen.

Om det er "svindel" eller god/ond tro at benytte koden, vil jeg ikke blande mig i. Det eneste jeg finder interessant ved denne "historie" er, hvorfor i alverden Salling Group kommer med sådan et tilbud til nogen som helst her lige efter modellen er landet i butikkerne. Det er da en ren pengegave til dem, der lige har 7.500 kr. at lægge ud. Det skal blive interessant at se, hvor mange uåbnede C1'ere der havner på DBA de kommende dage.
#331162
Globulus skrev: 17. maj 2021, 10:38 Som det nævnes ovre på HOL så er det første eksemplar allerede sat på Den Blå Avis (til 10.000 kr.) Skal ikke kunne sige, om annoncen er indrykket af en ansat eller en udenfor organisationen.

Om det er "svindel" eller god/ond tro at benytte koden, vil jeg ikke blande mig i. Det eneste jeg finder interessant ved denne "historie" er, hvorfor i alverden Salling Group kommer med sådan et tilbud til nogen som helst her lige efter modellen er landet i butikkerne. Det er da en ren pengegave til dem, der lige har 7.500 kr. at lægge ud. Det skal blive interessant at se, hvor mange uåbnede C1'ere der havner på DBA de kommende dage.
Det er ikke meningen at det skal være til almindelige mennesker, det er LG som tilbyder ansatte at købe nye skærme billigere. Dette er kutyme og alle producenter gør dette nærmest hvert år.