Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ottooled
#330405
hej,

står i et dillema, skal til at købe nyt fjernsyn og det står mellem sony xh90 og lg nano 90.

tv'et skal bruges til at se fodbold!

begge tv'er står til 6000kr hos power i 55 tommer.

hvilket tv vælger jeg og hvorfor

tak på forhånd!
#330426
Helt klart Sony, de LG Nano er ikke meget værd i min verden. Men jeg havde dog ofret en tusse mere, og så købt Panasonic OLED til 6999,-
Af claussor
#330443
Jeg har lige fået et XH90 i 75". Jeg synes det er fremragende minus sortniveau men det er sammenlignet med mit gamle defekte OLED. Det har intet med zoner/blooming etc at gøre, bare det generelle sort, som er gråligt, men det er nok tilfældet for de fleste. Motion mv. er virkelig lækkert og så Android TV (som bliver til Google TV med firmware update) super lækkert og smooth. TV tænder på et sekund og er klar. Har ikke brugt min Chromecast endnu.
#330478
claussor skrev: 1. maj 2021, 19:33 Jeg har lige fået et XH90 i 75". Jeg synes det er fremragende minus sortniveau men det er sammenlignet med mit gamle defekte OLED. Det har intet med zoner/blooming etc at gøre, bare det generelle sort, som er gråligt, men det er nok tilfældet for de fleste. Motion mv. er virkelig lækkert og så Android TV (som bliver til Google TV med firmware update) super lækkert og smooth. TV tænder på et sekund og er klar. Har ikke brugt min Chromecast endnu.
Hvor har du læst at, de opdatere til GoogleTV?
Har selv en 75 nemlig.