Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Niels E
#322383
Det er vist flere modeller, der får i denne omgang.
Også den populære XF9005, som jeg selv har...
Vedhæftede filer
Udklip.JPG
Udklip.JPG (123.46 KiB) Vist 2190 gange
Brugeravatar
Af Pede8000
#322438
Ikke noget til AG8 endnu. (fra TV)
Brugeravatar
Af GPOSCH
#322456
Downloader via link, og ud på USB. Ingen problemer. Jeg synes jeg kan fornemme min AF8 virker betydelig mere "snappy" i Home screen pg apps end tidligere. Det er måske bare mig? :-)
Af Gromit
#322470
Hvor relevant er denne opdatering når man "kun" har version PKG6.5617.0176EUA ?

Bruger YDERST sjældent apps - idet alle film og tv-serier bliver set via USB gennem min Panasonic DP-UB820.
Brugeravatar
Af bbplayer
#322476
Jeg har den nu på mine 2 Sony skærme, og jeg ved ærligt ikke om forskelle er så stor ;(
HOME virker måske lidt snappiere men om det er så meget anderledes, det tror jeg ikke.
Min Xiaomi har altid været hurtigere , den havde så også PIE tidligere men igen, om det er 8 -> 9 som gør det, er jeg ikke god til at vurdere.

Måske er PLEX lidt hurtigere nu , men sådan noget kan jo være simple fjernbetjenings fix, og ikke systemet som sådan :)
edit: PLEX er lidt hurtigere, der var normalt en længere pause med nyere PLEX når man startede noget, så enten er netværk fixet eller systemet er hurtigere nu.

Jeg synes de skriver exFAT virker som formattering men jeg havde kun succes med NTFS her. Hvis andre prøver og det fejler.
Senest rettet af bbplayer 18. nov 2020, 19:17, rettet i alt 1 gang.
Af lennon
#322477
Har også forlængst suppleret med AppleTV4, som har taget helt over - men har dette nogen indflydelse på det gamle YouTube 4K HDR issue (Sony OLED A1) ?
Brugeravatar
Af bbplayer
#322478
lennon skrev: 18. nov 2020, 19:01 Har også forlængst suppleret med AppleTV4, som har taget helt over - men har dette nogen indflydelse på det gamle YouTube 4K HDR issue (Sony OLED A1) ?
Nu ved jeg ikke hvad problemet var men 4K HDR/60p virker fint her med youtube.

Skal lige sige, det ikke er et Sony OLED men bare LED tv.