Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mohbar
#322338
Hey alle eksp´s

Ha lige set det nede på 15.000 lagerført hos enkelte butikker. Skal man slå til nu eller kan vi være heldige at dte ryger ned omkring de 10.000 på BF :-D

Risikoen er vel også at det bliver udsolgt inden da (har set det tit ryger af lager også med en pris på 17.000).

Har dog også været lidt usikker på om der virkelig er så stor forskel mellem den og 75xh9505, som prisdifferencen antyder...?
Af Beckham
#322364
Godt spørgsmål....ingen tvivl om at XH9505 er et bedre tv, men om det er x antal tusinde kroner bedre er jo nok meget individuelt. Kommer også lidt an på hvilke kilder du skal bruge med tv'et? Hvis du overvejer next gen konsoller, så er det kun XH90 som har HDMI 2.1.
Af mohbar
#322378
Jeg streamer en del sport og ser film, samt har ofte min bærbare knyttet op på den.

Mht. PS4 så kan jeg sagtens tage et "slagsmål" mod drengene så de ikke får udskiftet ps4 med ps5 indenfor nær fremtid, eller noget...
Af Beckham
#322502
Tjaah....det er nok dig selv som bedst kan vurdere om XH9505 er de ekstra penge værd. Men ingen tvivl om at XH9505 er et teknisk bedre tv.