Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AGA
#319343
Tak for indslaget, så det i power i går, men sælgeren var ikke ovenud begejstret for Q70R. Noget med at der mangler et filter på LCD'et i forhold til Q80.

Er der andre foreslag? Jeg har udelukke crystal UHD fra Samsung, minder lidt om low tear produkter.

Kan det betale sig at vente til Black Friday? Får jeg mon et bedre tv for de 5kkr?
Af Grandahl
#319352
Ovenstående er altså et virkeligt godt tilbud, du finder ikke noget bedre til de penge.. Hvad er Crystal UHD?

Q80R har et antirefleks filter, som kun Samsung har på deres Q80 og Q90 serie fra 2019, det er rart, men Q80 koster jo, og sælgeren vil nok gerne tjene noget mere.

Du kan evt prøve at vente til BF og se om et OLED rammer 5000, jeg tvivler dog, og du skriver du ikke vil have OLED... Jeg har havde helt sikker taget Q70 selv med ovenstående tilbud.
Af henrik.yde
#319356
AGA skrev: 22. sep 2020, 08:28 Tak for indslaget, så det i power i går, men sælgeren var ikke ovenud begejstret for Q70R. Noget med at der mangler et filter på LCD'et i forhold til Q80.

Er der andre foreslag? Jeg har udelukke crystal UHD fra Samsung, minder lidt om low tear produkter.

Kan det betale sig at vente til Black Friday? Får jeg mon et bedre tv for de 5kkr?
Glem nu alt om de sælgere fra Power, deres eneste agenda er at sælge dig det produkt der giver dem den største fortjeneste/provision. Derfor er det er en god ide at ha bestemt sig inden man går ind i butikken.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#319359
Eftersom det kun er Samsung, der har omtalte filter og kun har det på ganske få modeller, så må sælgeren have svært ved at sælge ret meget, hvis han ser det som et must.

Glem ham. Han er sælger - ikke rådgiver.
Af AGA
#319394
Fanme om der var udsolgt i Power, så jeg måtte bestille fra Føtex.dk mens at jeg stod i Power butikken :D

Nu håber jeg ikke at i anbefaler et der er bedre :s
Brugeravatar
Af bendix
#319398
Jeg var lige inde for at se på omtalte tv på power.dk og stødte på dette ikon?
Er det flatpanels som laver røde anbefalinger? Eller er det mishandling af jeres logo?
Vedhæftede filer
Screenshot_20200922-200556_Chrome.jpg
Screenshot_20200922-200556_Chrome.jpg (331.28 KiB) Vist 1366 gange
Af jng
#319399
bendix skrev: 22. sep 2020, 20:08 Jeg var lige inde for at se på omtalte tv på power.dk og stødte på dette ikon?
Er det flatpanels som laver røde anbefalinger? Eller er det mishandling af jeres logo?
Tror du, Microsoft spurgte Rasmus Larsen om lov, da de designede tænd/sluk-knappen i Windows 10?
Brugeravatar
Af bendix
#319409
jng skrev: 22. sep 2020, 20:42
bendix skrev: 22. sep 2020, 20:08 Jeg var lige inde for at se på omtalte tv på power.dk og stødte på dette ikon?
Er det flatpanels som laver røde anbefalinger? Eller er det mishandling af jeres logo?
Tror du, Microsoft spurgte Rasmus Larsen om lov, da de designede tænd/sluk-knappen i Windows 10?
Anmelder Microsoft også tv eller i hvilken anledning kan ikonet misforståes på en PC når man leder efter tænd/sluk funktionen?