Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lassekilde
#318163
Vil lige sige, at det kommer helt an på hvor mange tordenfluer der er, jeg kunne ihvertfald se de 20 jeg havde, har dog ikke hørt noget endnu. Så jeg afventer stadig svar.
Af Beckham
#318164
Øv...det er var da godt nok noget af en portion. Jeg kunne "kun" kun tælle 6-8...men bare det at jeg vidste de var der var et irritationsmoment.

Hvilken skærm har du?
Af barslund69
#318166
jeg havde kun 1 død og en der var levede og så lige 3-4 pixel Ny skærm
Af lassekilde
#318167
Jeg har den philips 70pus6724 som emnet omhandler 😁
Men er glad for de ekstra regeringer herinde, håber lidt på en kreditering, da jeg ikke helt stoler på tvet mere, og har en del andre problemer også.
Af Beckham
#318170
Aaah..ok..havde lige misset at det var dig som havde startet tråden...:-) Håber Philips har samme holdning som Sony så. Det er jo anden gang jeg har fået byttet mit nu, hvilket selvfølgelig er lidt træls, men omvendt er ombytningen foregået mere eller mindre smertefrit.
Brugeravatar
Af bbplayer
#318347
Nå,så blev min 75" ramt. I gætter ikke med hvad.
edderkop.jpg
edderkop.jpg (159.5 KiB) Vist 4060 gange
Der er kommet en edderkop ind bag i skærmen, og den forsøger forgæves at komme ud i kanterne igen.

Hvor mange af dem skal der til for en bytter?
Af lassekilde
#318348
Tænker den dækker en del flere pixels, så burde en ikke være nok. Har ikke et Sony desværre, mit har været inde i over 14 dage, og har ikke hørt noget. Og nej forventede ikke det var færdigt allerede, men håber på pengene retur.
Brugeravatar
Af bbplayer
#318349
Du har nok ret, jeg må lige se om den ikke er klogere end de tordenfluer, og lever længe nok til at finde ud , hvor den kom ind. Det er godt nok ringe bygget, hvis en grim edderkop kan komme ind i skærmen, ligemeget om det er 75" eller ej.

Super irriterende at se den skygge rende rundt i hovedet på folk og andet, de sidste timer.
Brugeravatar
Af bbplayer
#318352
lassekilde skrev: 27. aug 2020, 22:22 Det kræver ihvertfald noget mere plads end en tordenflue
Jeg tænker lidt, dette ikke bare er kanten men måske bagsiden den er kommet igennem nogle huller bagpå, til luft eller lign. Så er spørgsmålet jo bare hvor panel er åbent så en edderkop ligefrem kan komme ind.

Jeg tror ikke jeg behøver tælle pixels den fylder jo gigantisk men den vader rundt og rundt i kanterne og der bliver den lidt mindre synlig, så antal pixels kan minimeres hvis den dør i kanten ;( og jeg tør ikke pudse skærmbillede eller trykke på skærmen hvor den er, så er jeg jo skyld i den bliver der.
Af barslund69
#318355
Altså mit 75" havde 2 tordenfluer og 3-4 pixel fejl. Så var det nyt tv
Hvad tv har du??
Brugeravatar
Af bbplayer
#318357
Det er mit Sony 75" xf8596 som er ramt af den edderkop, har dog ikke lige checket til morgen, og det må vente til iaften.
Af barslund69
#318363
Ok Så XE og XF modellen er ramt.
Håber ikke mit ny 85XH9505 jeg lige har fået Idag for samme problem
Brugeravatar
Af bbplayer
#318368
Med dine 85", så kan du hurtigt få plads til en lille spider familie, hvis mit 75" kan, og så aner jeg ikke hvordan den fandt vej, det er ikke i fronten der er problemer, så det må komme bagfra. Skyggen af den synes også at være lidt utydelig som om den vandrer mellem lag inde bagi?
Måske bygges de store skærme bare anderledes og er tunge nok til at skabe åbninger?

En tordenflue og så en edderkop, altså.. der er mange størrelser til forskel :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13