Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#317366
Hej,

Nu hvor Power har 25% på alle tv, overvejer jeg at købe et LG GX 55". Jeg havde tænkt at vente til efteråret, men har en fornemmelse af at GX modellen næppe kommer på Black Friday el. lign.. Hvad er historien med lignende (LGs E serie, f.eks). Kan man drage nogle erfaringer derfra, om hvor vidt det kan betale sig at vente? Givet Corona og alt det tvivler jeg på selve grund prisen vil falde meget inden efteråret, eftersom skærmene nærmest kun lige er kommet i butikkerne.
#317369
Omvendt kan du jo også sige, at Corona har bidraget til, at dem, der stod foran en opgradering af deres TV har foretaget det her i foråret, da de blev sendt hjem fra arbejde. Der er heller ingen store sportsbegivenheder, der har bidraget til efterspørgslen denne sommer - hverken OL eller bold.

https://eu.usatoday.com/story/tech/2020 ... 432582002/

"We see a different scenario playing out the rest of the year," Koenig said. "The second half of the year and more importantly holiday is going to be a lot weaker for TV sales because if you upgraded your flagship display in March you don’t need to upgrade again at end of the year."

Hvad der kommer til at ske med GX om 4 måneder er der nok ikke mange, der kan svare på, men hvad E-serien angår har der været særdeles gode tilbud på dem de senere år omkring Black Friday og senere.