Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dunzaus
#317353
Jeg har gået tilbudt en Sony AG9 65" udstillingsmodel med basisforsikring (mod burnin) at Power, til 16700kr i alt.

Bør jeg slå til der eller vente til Blackfriday?

Sonys Ultimate processor er meget vigtig for mig. Jeg har allerede surround og det skal primært bruges til at se 4K bluray film, serier og spille Nintendo Switch. Twitch app'en er også en lille smule vigtig, frem for LG's, men ikke så vigtig.
Af Dunzaus
#317356
MigSelv skrev: 31. jul 2020, 14:44 En ny model koster knap 2500kr mere, og risikoen for allerede opstået burn in på en butiksdemo, jeg ville personligt takke nej.
De 16700, er som sagt med burn in forsikring, så hvis der allerede er eller snart opstår burn in, så får jeg vel bare et nyt?
Af Dunzaus
#317360
Torben Rasmussen skrev: 31. jul 2020, 16:35 Hvad dækker den over?
Deres basis dækker op til det beløb man har betalt, eller svarende til og burn in. Også nogle andre ting som ikke er så vigtige for mig. Den dyrere forsikring dækker også over pludselige skader, men jeg har allerede en elektronisk forsikring, så det er bare burn in der er vigtigt for mig :)
Af barslund69
#317367
Power kører normalt med 4år forsikringen både basic og udvidet
Af Supergris
#317372
Hvad tænker du på, med hensyn til dette: "Sonys Ultimate processor er meget vigtig for mig"?

Hvad er det, du mener, er så vigtigt?