Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af C.O
#317066
Mit Philips 55pos9002 vil køre skærm rens mit i en udsendelse.
Jeg kan kun trykke på ok og tv`et slukker og vil nu køre rens i mindst en en time skriver der.
Før havde jeg den mulighed at den rens kunne udsættes til det stod på stand-by.
Men den mulighed er der ikke mere ?
Mit tv er aldrig slukket på stikkontakt.
Tænder jeg det skriver det at rens ikke var færdig men vil færdiggøre det ved stand-by.
Men efter 1-2 min kommer den besked igen at den vil køre ren og jeg skal trykke på ok og der er ikke andre muligheder ?
Så pt har jeg ikke andre muligheder end at glo på en sort skærm !
Andre med dette problem og er der noget man kan gør så den rens kan køre på andet tidspunkt ?
Brugeravatar
Af C.O
#317079
Nå det er da væk her idag.
Bare mærkeligt jeg ikke kan få den mulighed at den kan køre det senere ved stand-by som hidtil !
Jeg har ikke den seneste opdate (fra d.29juni) så må lige set at få den kørt ind og så håbe på at det var det.
Brugeravatar
Af C.O
#317196
Har kørt sidste nye opdate ind, så må jeg se hvad der sker når det dukker op igen. Håber det har hjulpet men ved det ikke pt !

Har du den seneste opdate ( fra d.29juni-2020) på dit tv ?
Af stumbi
#317202
Tak.
Nej har en fra nov. 2019. Prøver at hente den nye så jeg forhåbentlig kan slippe for den måde det gør det på nu. Det er da ikke til at holde ud at men ikke selv kan bestemme hvornår man vil se TV
Af stumbi
#317303
Hat lige fået besked om rens af skærm. Det var nu muligt at udsætte seancen, så måske opdateringen har virket