Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af søren.andreasen
#316924
Hej alle

Ved ikke om det er ramt forkert her i forum... Men prøver lige.
Efter køb af nyt elektronisk skal jeg af med det gamle:

Panasonic V20 plasma
Vogel vægophæng
Samsung soundbar

Alt virker perfekt, dog ridse i skærmen. Denne kan dog ikke ses når skærmen er tændt.

Hvad kan man tage for det som samlet pakke? 1500?
Af allo
#316948
VT20 er ikke meget værd...det er et alt for gammelt tv og slet ikke i f.eks. VT60 klasse...200kr for 65" (hvis du er heldig)
Brugeravatar
Af søren.andreasen
#316958
Tak for alle de flabede kommentarer..... Glemte at skrive at det var 50".... Min fejl.
Tak til dem der det kom med et reelt bud..... Havde ingen anelse om at det ikke var salgbart.
Tænker dig at vægbeslaget i sig selv er 200 kr værd... Men hvad ved jeg.
Af Basto
#316959
Jeg ved ikke om folk har fået ferie kuller ... Men det er sku da trist at der virkelig sidder folk og blander sig i en salgs tråd og ovenikøbet ikke engang er interesseret i at købe? Men kun kan skælde en ny bruger ud ... Beklager søren håber du bliver hængende .

Mvh Michael
Brugeravatar
Af søren.andreasen
#316960
Det var nu mest bare en forespørgsel... Tænker ikke der er nogen her der reelt er interesseret. Men har ingen ide om hvad værdien er på et gammelt plasma tv og kunne ikke finde noget at sammenligne med.
Nu er det sat til slag på gul og gratis til samlet 700 kr. Så får vi at se.

Og jo tak Michael... Bliver da hængende 😉
Af Beckham
#316961
Svært at sige hvad det præcist er værd. Men finder man den rette køber kan man godt få en god mønt for sit gamle tv. Solgte for en del år siden mit gamle billedrørs tv, efter fladskærmenes indtog. Troede ikke jeg kunne få ret meget for det, men fandt en køber som lige præcis var interesseret i den model jeg havde og han gav en rigtig god pris for den.
Af Supergris
#316968
Som altid, når man forsøger at sælge noget, er det en god ide, at nævne nøjagtig hvad det er, man gerne vil sælge; så undgår man en masse unødvendige spørgsmål.

En "Samsung soundbar" fortæller jo f.eks. ikke ret meget, og prisen skulle selvfølgelig gerne hænge sammen med hvilken model, der er tale om, og ikke så meget mærket...