Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af slumbert
#315530
Jeg er egentligt ganske tilfreds med mit Samsung ue40ku6405, men det er blevet meget buggy på det sidste. Den fryser og skal ofte tændes og slukkes for at den vil skifte mellem HDMI input.

Først troede jeg det var fordi min Shield (2015) var blevet en del af setuppet og lavede bøvl via CEC, men det viste ikke at være der fejlen lå.

Jeg er næsten sikker på at fejlen skyldes at jeg har installeret den DRTV app der findes til Samsung. Det er i hvert fald DRTV den ofte hopper over på af sig selv og der skal lukkes manuelt ned for appen og nogle gange slukkes, før skærmen fungere som normalt.

Jeg vil høre om der er andre der har lignende problemer, så jeg ikke forsøger mig med tiltag der alligevel ikke får det til at virke.

Den ikke optimale løsning er selvfølgelig at afinstallere appen og gå tilbage til at se Drtv via hbbtv

Jeg vil dog gerne beholde appen, da den egentligt fungere fint i brug, så jeg overvejer om en fabriknulstilling kan få det til at virke, men vil da helst være fri for det efterfølgende opsætningbesvær.
Af orm08
#315551
Havde samme problem med Samsung 65KS8005, endte også med at afinstallere DR appen, og det løste problemet

Bruger DR appen fra Apple TV nu
Af slumbert
#315565
Jeg har fejlmeldt på Dr.dk

Jeg kan opfordre andre til at gøre det samme. Samsung er trods alt det mest solgte i DK, så det kan være at der kommer en fungerende app om 2-3 år