Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#315184
hans123 skrev: 1. jun 2020, 09:18 du burde placere indlæg i : OLED TV prisudvikling
Og så burde man vel læse tråden selv, og se om andre ikke allerede var kommet en i forkøbet og skrevet der, når det nu skal være man hjælper andre her, så får du lige en med på vejen. :)
Af Globulus
#315185
hans123 skrev: 1. jun 2020, 09:18 du burde placere indlæg i : OLED TV prisudvikling

og gerne med direkte link

Bare for at ikke priser ligges alle mulige steder

en findes til samme pris flere steder

https://www.wupti.com/produkter/lg-55-o ... ricerunner
Ligegyldigt. Modellen er udsolgt "begge steder" og sjovt nok på samme tid.

Dog ikke så underligt, da Wupti og Bilka begge er del af Salling Group, så der er (var) tale om samme tilbud fra samme firma - ikke konkurrenter der forsøger/forsøgte at matche hinandens priser.
Af allo
#315196
Broffen skrev: 1. jun 2020, 11:41 Tror i man kan få elgiganten eller power til at prismatche dette tilbud?
hvis du nu gad at bruge 30sek på at læse Elgiganten's (og Power's) prismatch-politik...
det kan godt være at det lyder lidt 'hårdt' men come on...hvad tror du selv??? 'hej. noget har været på tilbud, udsolgt i løbet af et par t., kan ikke fås til den pris længere, nu koster det meget mere men...vil I være søde at sælge det alligevel til mig for 3111kr MINDRE end alle andre steder?' come on :-) !!!!
Af Hanga
#315198
allo skrev: 1. jun 2020, 12:15
Broffen skrev: 1. jun 2020, 11:41 Tror i man kan få elgiganten eller power til at prismatche dette tilbud?
hvis du nu gad at bruge 30sek på at læse Elgiganten's (og Power's) prismatch-politik...
det kan godt være at det lyder lidt 'hårdt' men come on...hvad tror du selv??? 'hej. noget har været på tilbud, udsolgt i løbet af et par t., kan ikke fås til den pris længere, nu koster det meget mere men...vil I være søde at sælge det alligevel til mig for 3111kr MINDRE end alle andre steder?' come on :-) !!!!
Well, Bilka har det stadig til click&collect med "få på lager" i flere varehuse. Om de så rent faktisk har det, er en anden sag.

Jeg tror nu heller ikke at man får Power eller Elgiganten til at lave prismatch.
Af allo
#315201
Hanga skrev:Well, Bilka har det stadig til click&collect med "få på lager" i flere varehuse. Om de så rent faktisk har det, er en anden sag.

Jeg tror nu heller ikke at man får Power eller Elgiganten til at lave prismatch.
prismatch gælder først fra i morgen (både Elgiganten og Power holder lukket i dag så man kan hverken chatte eller tale med dem personligt)
hvis de stadigvæk har dem på lageret (i fysiske butikker) i morgen (når de har opdateret hvor mange har afhentet reserverede varer) så tja...måske hvis man er heldig og hvis man løber ind i en god medarbejder så måske-måske

uanset hvad: fantastisk tilbud!!!!! (hvis det er altså lige sådan noget man står og mangler :-) )

ps.:
Power er de mest latterlige til at matche priser...magen til retardos (på det punkt) har jeg aldrig oplevet (for ikke at tale om deres 'price-robot')
Af Broffen
#315213
allo skrev: 1. jun 2020, 12:15
Broffen skrev: 1. jun 2020, 11:41 Tror i man kan få elgiganten eller power til at prismatche dette tilbud?
hvis du nu gad at bruge 30sek på at læse Elgiganten's (og Power's) prismatch-politik...
det kan godt være at det lyder lidt 'hårdt' men come on...hvad tror du selv??? 'hej. noget har været på tilbud, udsolgt i løbet af et par t., kan ikke fås til den pris længere, nu koster det meget mere men...vil I være søde at sælge det alligevel til mig for 3111kr MINDRE end alle andre steder?' come on :-) !!!!
Jeg har læst deres prismatch igennem? Deres prismatch er bare ikke defineret så klart.
Jeg har aldrig benyttet mig af det, derfor jeg spørger om andre har haft erfaring med det.

Du kan stadig reservere tv, dog skal tvet hentes i butik :)

Hvis vi tager elG:
Prismatch gælder ikke:
Køtilbud - Nej
åbningstilbud- Nej
lokale tilbud - Måske, sælges i alle butikker der har dem på lager.
tilbud med begrænset antal - Er det vel nok, men det står der intet om i annoncen
og medlemstilbud - Nej
Brugeravatar
Af SørenAndreasen
#315225
Håber i hvert fald at Click og collect er reelt.... For så henter jeg et i Bilka i morgen.... Der stod 5 tilbage da jeg bestilte og da jeg tjekkede efter stod der få tilbage.... Så krydser fingre.

Vist på tide at udskifte mit Panasonic viera plasma tv 😉
Af PeterD
#315226
SørenAndreasen skrev: 1. jun 2020, 21:16
Vist på tide at udskifte mit Panasonic viera plasma tv 😉
Krydser fingre!

OLED er det tætteste du kommer på noget som kan erstatte plasma tvs egenskaber, især evnen til at vise sort og gode betragningsvinkler.

De fleste firmaer, Samsung, Panasonic og LG går inden for nær fremtid væk fra at producere LCD tv. Ved ikke med Sony..

Så alt er rettet mod OLED og sikkert noget andet, måske Laser tv..? Mener da Sony har lavet en Laser Projekter, men går vi så væk fra "paneler/skærme?"
Af Dare_Devil
#315232
Jeg har lige fået besked fra Bilka om, at de ikke kan levere til de 5777 alligevel. Det var også ret billigt ;)