Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af giz0r
#313843
Hej Flatpanels

Jeg står og skal bruge et TV til mit kontor/gamerværelse, og da jeg desværre kun har plads til max 50" er det ret begrænset med muligheder for 120hz og VRR.

Spørgsmålet er, findes det overhovedet? Jeg har i hvert fald ikke kunne finde det.

Pft.
Af giz0r
#313898
LG CX var desværre også den eneste jeg kunne finde. Den er sgu lidt for dyr til mit behov. Ærgerligt.

Hvad kunne et andet bud være på et godt TV til film og spil, i prisklassen max 6000kr? Selvfølgelig stadig max 50" (eller ca. 110cm bred)
Brugeravatar
Af TBC
#313932
giz0r skrev: 8. maj 2020, 15:09 LG CX var desværre også den eneste jeg kunne finde. Den er sgu lidt for dyr til mit behov. Ærgerligt.

Hvad kunne et andet bud være på et godt TV til film og spil, i prisklassen max 6000kr? Selvfølgelig stadig max 50" (eller ca. 110cm bred)
Vent til at det kommer på tilbud, så bliver det næppe meget over 6000 kr. Der findes ganske simpelt ikke bedre skærm til "TV til film og spil", særligt film og spil i HDR - End of story fåes ikke bedre med nogen som helst skærm på markedet i dag.

Jeg planlægger selv at købe et når det kommer på tilbud, f.eks. Black Friday. HDMI 2.1, VRR, Nvidia Gsync og uovertruffen billedkvalitet - What is not to like?
Brugeravatar
Af bbplayer
#313933
TBC skrev: 9. maj 2020, 00:16 Jeg planlægger selv at købe et når det kommer på tilbud, f.eks. Black Friday. HDMI 2.1, VRR, Nvidia Gsync og uovertruffen billedkvalitet - What is not to like?
Har du læst andre C9 ejer's indlæg omkring VRR/Gsync? Der er da en som melder tilbage , det fungerer bare ikke optimalt, så ikke noget at smide penge efter. Måse værd at læse og høre fra en som har sådan mulighed allerede nu.

her er et indlæg: viewtopic.php?f=5&t=49725&p=312937#p313108