Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#313697
Jeg ved godt at absolut ingen kan sige noget konkret om tilbud på de nye LG CX'ere, men jeg kunne forestille mig, at nogle af jer her inde måske har set en trend eller et mønster ift. nye TV og mængden af tid, før der kommer tilbud.

Min far vil gerne have et OLED fjernsyn, men synes at 55" er for stort, så jeg har anbefalet ham det nye 48".
Han mener dog det er lige i den dyre ende, så han vil gerne vente på et prisfald.
Hvornår kan man forvente at se det?

Tak for hjælpen :)
#313698
48" er jo ikke kommet i butikkerne endnu, selvom nogen skriver det på Pricerunner, men de kan ikke levere før senere i denne måned.
Regn du roligt med at der går et halvt år før du ser et seriøst tilbud på det - der kommer jo først konkurrence til september, når Sony kommer med deres 48" OLED.
#313699
Hvis du opretter en profil på Pricerunner, kan du se den fulde prishistorik for bl.a. sidste års C9 modeller. Normalt vil det være sådan, at der kommer lidt småtilbud i sensommer/efterår - og så kommer det store prisfald til BF. Men det er endnu mere usikkert i år end normalt med Corona/krise osv.
#313700
Det er selvfølgelig ekstra svært at sige i år pga. Corona - det havde jeg ikke lige tænkt over.
Under alle omstændigheder går der mange måneder før vi formentlig ser et decideret tilbud så.

Tak for svarene :)