Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nilsson
#313703
for så vidt kun lyden ud til forstærkeren, min afspiller viser billede på tv, lyden på tv er ok, men lyden kommer ikke videre-feltet i opsætningen til hdmi er væk.Der kan sættes trådløs lyd op-virker--optisk lyd også ik, men altså ikke hdmi
Af LarsCJ
#313707
Har oplevet noget lignende på K7005 for et par år siden. Det hjalp at tage både One Connect-boxen og strømkablet fra Tv'et i et par minutter og sætte til igen.
Oplever dog stadig fra tid til anden, at dele af menuerne er utilgængelige, men vender tilbage næste dag eller efter noget tids slukning.
Af orm08
#313708
Har det lignende problem med mit 65KS8005, lyden til mit Suround anlæg forsvinder, og så må jeg slå over på TV højtaler for at få lyd igen. Kan så skifte tilbage, og så virker det en halv times tid

Har ikke rørt ved noget som helst den seneste måned

Sker både når jeg ser Netflix på TV appen og når jeg bruger AppleTV
Af nilsson
#313711
fænomet med at skifte til tv-lyd og tilbage har jeg prøvet nogle gange, det virker ikke mere--tænder heller ikke mere forstærker pr. automatik. Med kablet fra det andet tv virker alt
Af nilsson
#313732
skiftede kabler og tilbage igen uden reaktion--derimod tippet med at tage strømmen og at trække stikket mellem connekt-boksen og tv virkede--nu kører det hele--det koster endda gratis