Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#313222
Vi er enige. Ambitionen er at nå så langt rundt som muligt, men det er de muliges kunst. Det har været svært nok at få ting til test pga krisen, så egentlig er vi bare glade for overhovedet at få noget at se på.

Jeg har koblet min Playbar til via SPDIF, og tvunget multikanal DD igennem, hvilket ikke giver problemer, men det er naturligvis ikke det samme som at sige noget om ARC. Sidste år fik jeg ikke DD ud af SPDIF, så det er også et plus.
#313227
til Torben og Rasmus.

Hermed et forslag.

Vi som brugere af Flatpanels nyder jo godt af jeres mange test og jeg tænkte om det ikke var muligt at lave en frivillig indsamling af penge blandt os brugere til indkøb af feks. en aktiv subwoffer og andet tilbehør som du Torben har brug for at kunne komme så langt rundt om en test som muligt.
Torben skal naturligvis selv bestemme hvilken dele han vil have stående i sin :) stue, han skal jo se på det hver dag.
jeg og rigtig mange andre er utrolig glade for det arbejde I udfører og hvis vi som brugere kunne hjælpe på denne måde, vil det være en win win for alle. :)
#313241
Det vil jeg ikke være bekendt at lægge over på jer brugere. Jeg har dyre vaner, så mine højttalere er B&O ;-) Så ville det nok være smartere at få en aftale om langtids-udlån i stand og have tingene stående i Rasmus’ lokaler. Så har jeg også en grund til at tænde op for bilen, når det skal hentes hjem. Den keder sig en del ude i indkørslen...

Jeg skal prøve at have det i baghovedet når vi snakker med producenter, som har udstyr til udlån af den slags næste gang.