Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#312220
Har lige købt et Samsung 55" UHD TV UE55RU7172 for min mor.
Hvordan i alverden får jeg menuen frem til netværkssøgning(og lister YouSee, Stofa o.a.), eller i det mindste giver mig muligheden for at taste alle de tal ind manuelt? Jeg kan simpelthen ikke finde det :(
Det som tv'et helst vil, er en automatisk søgning(fuld, auto, netværk), men jeg mener nu at der mangler et par kanaler, f.x Tv2 Zulu. Og så får jeg alle de kanaler med(sort skærm), som ikke hører med i pakken. Det er irriterende når man bagefter vil sortere i kanalerne.
Med præcis netværkssøgning ved jeg at jeg får alt med.
Jeg har fundet et link på google hvor YouSee har en guide:
https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsae ... msung/step
Men hvert STEP har et billede og udseende som ikke matcher det nye TV's menuer, og jeg kan ikke færdiggøre den opsætning som vist.
Jeg håber dælme jeg har overset noget? :/

På forhånd tak, for enhver hjælp :-)

Uffe
#312225
Hej
Lige nu er jeg ikke fysisk til stede ved tv'et og kan ikke dobbelttjekke, men jeg ville sværge på at Tv2 Zulu(og også Tv3+) ikke var i listen, da jeg lavede en automatisk søgning hele 3 gange.
Men tak for info. Nu ved jeg at kanalnavnene SKAL findes i listen, uanset om de så har billede eller ej. Må have fat i YouSee hvis ikke det lykkedes næste gang.
#312227
Trådstarter under menu, du skal ikke starte med UDSENDELSE men scolle ned til system, tryk på højre piletaste og scoll ned til indstilling enter og så starte du forfra med de første indstillingstrin og kan bare køre igennem du bliver også spurgt om hvilken udbyder du har, du kan også se frekvens som kan rettes skal være rigtig men du skal ikke søge kanaler før du scolle helt ned nederst samme side og trykker på netværk. Tryk vælg at skifte indstilling. håber det giver mening.
Obs du skal indtaste en pin kode 0000 for at tilgå men det ved du måske. :)
Senest rettet af George1 4. apr 2020, 23:31, rettet i alt 1 gang.
#339901
Kopiere lige mit indlæg, hvis du ikke har læst det.
Trådstarter under menu, du skal ikke starte med UDSENDELSE men scolle ned til system, tryk på højre piletaste og scoll ned til indstilling enter og så starte du forfra med de første indstillingstrin og kan bare køre igennem du bliver også spurgt om hvilken udbyder du har, du kan også se frekvens som kan rettes skal være rigtig men du skal ikke søge kanaler før du scolle helt ned nederst samme side og trykker på netværk. Tryk vælg at skifte indstilling. håber det giver mening.
Obs du skal indtaste en pin kode 0000 for at tilgå men det ved du måske. :)