Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af neemos
#311795
Hejsa,
En klient har spurgt om jeg kunne finde et godt tv til ham, jeg laver lidt it for ham, så det er lidt ud over min ekspertise.

Men jeg lovede ham at se hvad jeg kunne støve op, så tænkte, det må lige være en sag for jer herinde :)

Han står og skal have et 70" tv, og der skal være en god balance mellem pris og kvalitet, hvad kan folket herinde anbefale?

Kan i eventuelt anbefale noget satelit surround også, altså små enheder han kan have hængende i hjørnerne, pt har han en soundbar og den er han ikke tilfreds med da han savner surround.
Af Supergris
#311843
Da du er meget specifik med hensyn til størrelsen, og der ikke findes mange bud i netop den størrelse, ville det nok være en ide at udvide feltet, hvis muligt, så man ved, om 65" eller 75" også er gangbare bud, da der så pludselig er langt flere muligheder.
Et budget er også altid en god ting at komme med.
Med hensyn til lyd, er det også næsten umuligt at svare på, da der stort set er uendelige muligheder, og du ikke angiver nogen form for præference for hverken lyd, udseende, budget, eller om det må være brugt...
Af henningdalgaard
#311847
Philips the one er et okay 70 tommer tv. Hvis han ikke vil have receiver og højttalere så køb soundbar med baghøjttalere feks samsung. De er ofte på bud på dba til 3-4000. Alternativt sonos.