Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#311506
Den er dyrere i den mindre størrelse og ingen er gået galt i byen med en 55” ja selv mine gamle forældre vænnede sig til et 75” på et par dage. Jamen det er også et godt tv det hi-fiklubben har men tænkte det var langt over dit budget.
#311515
Hvis vi skal hjælpe dig er det noget nemmere hvis vi kender dit budget ?? Vi ved allerede at din max størrelse er 49-50 tommer. LGs LCD/LED modeller, deriblandt dem med nanocell anbefales iøvrigt sjældent her på FP.
#311527
Du har ikke hørt om vinduer, døre, skabe eller andet, der kan sætte begrænsninger i forhold til indretning..?
Forresten er forskellen 13,3cm i bredden og 7,5 cm i højden, så du gætter ikke helt rigtigt..
#311530
Hej, Der er faktisk ikke plads til mere end 49", måske 50" da TVet skal (siger indenrigsministeren) stå i et hjørne ved en dør. Mit mix budget er ca 3000 - 3500, og jeg har læst at NanoCell er LGs svar mod Samsungs QLED og derfor troede jeg at dette var en god deal. Kunne måske godt have givet en del mere hvis der var OLED i den størrelse. Power giver ligenu 500 for et hvilket som helst gammelt TV (som jeg kan købe for kr. 50 på dba.dk) hvilket giver mig en pris på 2550 for et 49" med LG's nyeste WebOS, 4K, Google home/assistant, bluetooth og ok design med tynde rammer. Ved godt at i her inde mere er til high-end, men måske er der nogle der kender lidt til LGs low-end. På forhånd tak
#311533
Igen ønsker du virkelig dårlig billedekvalitet så kigger du videre på LGs billedekvalitet, deres dimming er ekstrem agressiv så det ligner virkelig lort. Ønsker du et tåleligt
Billede så kig efter lowend Samsung da de kører med va panel som giver en bedre kontrast og deres dimming system fungere ok.