Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#311158
Hej alle!

Fik pakket mit nye LG C9 ud for ikke så lang tid siden, og er simpelthen så imponeret over billedet. Vil bare lige fyre et hurtigt tak til jer her på flatpanels der brugte jeres tid på at vejlede mig om køb af nyt tv for nu mange måneder siden :)

Da jeg havde brugt tv'et lidt, gik det op for mig der ikke er en "info" knap på magic remoten. Jeg har downloadet LG's "remote app" til min telefon, men det virker åbenbart kun til Netflix. Jeg kan godt li' at nørde bitrate og være 100 på jeg får det meste ud af tv'et hele tiden (har ikke så godt wifi, så det kan godt tage lidt tid at komme op på max kvalitet).. Er der en måde at tjekke bitrate på alle apps? Blockbuster, Apple TV appen osv?
#311211
ChrelleJensen skrev: 12. mar 2020, 10:07 modtaget. Men er der så en måde (kun) at monitorere den streamede opløsning i andre apps end Netflix?
Jeg er dog ikke 100% sikker på, at det stadig er muligt på webOS, men i YouTube app'en skal man trykke på tandhjulet under afspilning for at fremkalde 'stats for nerds', som de kalder det. :)