Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Complexo
#310512
Hej,

Vi er flere i min familie som har slået sig sammen om en gave til min fars fødselsdag. Der er ikke nok penge til et TV, men de andre synes så, at vi skal give et gavekort. Det er jeg så modvilligt gået med til.

Men, hvortil.... Elgiganten eller Power?

Er der en butik som er at foretrække ift. de andre ift. tilbud? Mit eget indtryk er, at der nok er mest i Elgiganten og Power, men at de skifter rundt hvilke TV de har tilbud på. Min far bruger Android på telefonen, hvis det gør en forskel ift. hvilke producenter de to butikker måske giver de bedste tilbud på....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#310514
De to plejer at bekrige hinanden ved åbningerne, men det er nok hip som hap, hvor der er et tilbud derudover. Personligt holder jeg mig til ElG, da Powers personale flere gange har udvist en lidt trist tilgang til hvordan vores side omtales overfor kunderne. Deres såkaldte “kalibrering” har bestemt heller ikke bidraget til deres troværdighed i min bog.
Brugeravatar
Af bbplayer
#310516
Hvorfor ikke få gavekortet på https://www.gogift.com/da-DK/
Dem har jeg modtaget flere gange, og Elgiganten er imellem , hvis man er i tvivl.
Har pt et lille liggende, dog allerede omsat til elgiganten når de lokker mig.

Fordelen er jo man selv kan vælge hvor summen skal lægges, måske er det nye bukser som prioriteres eller en ny kande til kaffen :)

(Power er desværre ikke inkluderet her men en masse andre)