Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#310502
Hejsa,

Første post her...

Hvis det er det forkerte forum, må admin meget flytte tråden.

Jeg har kig på dette tv.

Samsung PS64D8005FU

Jeg har et par spørgsmål om det...

Først og fremmest hvor meget bør jeg give for det, er der issues med det som jeg bør være opmærksom på osv.BilledeBillede


Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

#310515
Hvis prisen kan handles ned omkring en 500 kr-seddel så kan du da overveje det, men hvis man forlanger mere, så er det bare at lade den sejle. Hvis det har hængt i et konferencelokale, så har det nok NOGEN timer på klokken.
#310519
Torben Rasmussen skrev:Hvis prisen kan handles ned omkring en 500 kr-seddel så kan du da overveje det, men hvis man forlanger mere, så er det bare at lade den sejle. Hvis det har hængt i et konferencelokale, så har det nok NOGEN timer på klokken.
Det tror jeg nu ikke de går med til, men man kan da give det et skud.

Jeg har selv et 46 Philips LED, men det kører såmænd stadigvæk helt fint, så jeg klarer mig lidt endnu.

https://www.philips.dk/c-p/46PFL5007T_1 ... b99303.jpg[/IMG]

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

#310528
Torben Rasmussen skrev: 20. feb 2020, 19:19 Hvis prisen kan handles ned omkring en 500 kr-seddel så kan du da overveje det, men hvis man forlanger mere, så er det bare at lade den sejle.
Jeg vælger så at læse dit svar, som køber får 500kr for at fjerne skærmen fra deres lokale :)

9 år gammel, og erhverv, den er forlængst afskrevet og 0kr værd for dem.
#310552
- men hvis ellers fuld funktionel, formodentligt synligt bedre end et hvilket som helst Philips 46” LCD(LED) . . Har selv ejet nævnte Samsung,og den var ret så outstanding på billedkvalitet . Dog klart bedst i dunkelt belyst rum . Mit eksemplar (med en mindre defekt) røg for en tusse i sommeren 2018 . .
#310565
Jeg ville nok lige tage et kig på den først. Vores skærme i mødelokalerne står med samme billede på 4-5 timer om dagen og burn-in på LCD kan også sagtens forekomme under de omstændigheder. Med 8 år på bagen, så skal man nok være en smule varsom.

De 500 kr var primært tænkt i forbindelse med størrelsen. Du kommer trods alt op i 64”.