Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gammerby
#310016
Hej jeg har kik på en ny skærm. Ville gerne have en 65 tommer, har 55 nu en B6. Har kikket på B8, men er det fornuftig til 10000? Power har ikke rigtig B9 eller c9 hjemme og de koster osse 2000-3000 mere. Men er det bedre at vente på dem?

Venlig hilsen Søren
Brugeravatar
Af bbplayer
#310017
Som du måske har læst tidligere, så køber du jo egentlig bare en næste generations skærm, altså en C7 pakket ind i B8 , som FP kalder sidste års SoC , ved ikke om panelet følger samme trend.
Og jo, så får du en WebOS opgradering.

Det mener jeg ikke er 10.000 værd.
Af Grandahl
#310019
Jeg ville vente på tilbud på 9, synes også bevægelse fik et nyk opad i den model, hvor de ligger helt oppe front nu..
Brugeravatar
Af bbplayer
#310025
Når C9 55" nu er på tilbud i butikken til 7999,- , hvorfor ikke forsøge sig med at forhandle sig til en 65" i butikken lokalt hvor du bor? Du kan sikkert få skåret lidt af normal prisen, når 55" er sat ned.

Så kan du hurtigt få din 65" og i C9 med alt det nyeste som du gerne vil, og måske! til 10k.
Brugeravatar
Af bbplayer
#310033
Så må du ud og køre hvis du skal have 65" og forhandle, den er da på lager i nykøbing falster men ja, du kan komme til at betale en del i kørsel hvis du bor i Skagen :)
Af Gammerby
#310034
Jamen bor i Horsens og power og deres på lager, stoler jeg ikke på. Så Nykøbing Falster, dropper jeg lige. Må se hvad det ender med.