Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#309138
Jeg er lige stødt på, hvad jeg vil tro er en lille fejl, der har sneget sig ind, på jeres ellers fortræffelige side.
Under læsning af jeres test af TV (tjekket ved LG C9 og Samsung Q90R), er der mulighed for at trykke på et link, som kan følges, hvis man trykker på "her", der er placeret lige under grafen af gammakurven under afsnittet "Målinger".
I stedet for at dirigere hen, hvor jeg vil tro var meningen, "Testmetoder: Hvordan vores tests og grafer skal læses", kommer man frem til "Awards, karaktersystem & testmetoder", hvor man skal scrolle helt til nederst på siden, hvor der her er mulighed for igen at følge et link "dedikerede artikel om emnet..", hvis man gerne vil hen, hvor jeg vil tro var hensigten "Testmetoder: Hvordan vores tests og grafer skal læses".

Var det ikke smartere at ændre, så man kommer direkte til, hvor jeg vil tro, hensigten var?
#309219
Enig. Det får vi rettet. Vi har også nogle andre ændringer til skabelonen til anmeldelser, som skal med her før vi begynder testarbejdet med 2020-modellerne. Vi får det med i samme omgang.

Jeg tror også, at vi skal have opdateret selve artiklen omkring testmetoder, da vi har lagt noget på siden den blev skrevet :)