Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#308728
Hvis budget ikke er til mere, så er 2499,- en ok pris, og med Android oveni, så kan du jo prøve det i 30 dage som de tilbyder. Prisen er da god, der er en anden som leder efter en 49" til den pris, så link må lige kopieres :)
#308742
Sharp er et anerkendt mærke, som har mange tilhængere i andre dele af verden.
Jeg har ikke kendskab til den aktuelle model, men tidligere skærme fra dem har ikke skuffet i sammenligning med tilsvarende skærme fra Sony, Samsung, LG mm., så jeg vil umiddelbart se det som et godt tilbud, og nok et af de bedste bud i prisklassen...
#308752
Hej Supergris, Har også kig på denne LG 49" som jeg tror har lidt bedre skærm; https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-795902/
bbplayer skrev: 9. jan 2020, 16:09 Hvis budget ikke er til mere, så er 2499,- en ok pris, og med Android oveni, så kan du jo prøve det i 30 dage som de tilbyder. Prisen er da god, der er en anden som leder efter en 49" til den pris, så link må lige kopieres :)
#308781
Det er jeg nu ikke sikker på, men det er kun gætteværk, da jeg ikke har set nogen af dem i reallife; jeg har til gengæld set LG SM7100, der ikke er noget at råbe hurra af, men der er jo VA-panel vs. IPS-panel, at tage hensyn til...