Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#307212
Det indlæg du nu har redigeret i skrev du til Supergris efter han havde skrevet han skrev: på dansk!

Der svarede du.. ja, efter du er startet i 1 klasse.

Men godt du kunne indse at det skulle væk. Det skal du da have kredit for. Det du ikke skal have kredit for er at lade som jeg er galt på den, ved at redigere dit eget indlæg.
Brugeravatar
Af bbplayer
#307225
Grandahl skrev: 9. dec 2019, 19:24 Det indlæg du nu har redigeret i skrev du til Supergris efter han havde skrevet han skrev: på dansk!

Der svarede du.. ja, efter du er startet i 1 klasse.

Men godt du kunne indse at det skulle væk. Det skal du da have kredit for. Det du ikke skal have kredit for er at lade som jeg er galt på den, ved at redigere dit eget indlæg.
I stedet for psyko analysere, så forstå pointen, du skrev noget til mig, som startet hos en anden, som dit svar burde have ligget hos, så herfra skriver du intet til mig men besvarer kun din egen kommentar. I'm out.!
Af Grandahl
#307226
Du kan vende og dreje det som du vil, det har intet med noget af indholdet i det du skriver.. Synes ofte dine pointer er gode, og du er god til at hjælpe de der efterspørger..

Det er din nedladende måde at tiltale folk på jeg opponerer imod, jeg har set det gentagne gange, også oplevet det selv. Du skulle tage at tage det til efterretning.
Af Supergris
#307230
Du misforstår mit første indlæg totalt!
Hvis du læser det igen, vil du kunne læse, jeg starter med at skrive dette: "Hvorfor ikke 55"?
55" er standard, derfor er de ofte bedre og billigere end de mindre skærme.!
Dette, mener jeg, er et mere nuanceret råd, end at begynde at nævne hvor 43" og 49" er bedst egnet, da der intet er opgivet om, hvor det skal stå.
Jeg anbefaler kun skærme under 55", hvis de skal bruges som monitor, pladsen ikke er der fysik eller der er et knaldtilbud på en mindre skærm, som skal bruges i et børneværelse eller lign., hvor prisen ofte er afgørende for valget.

Så vidt jeg ved, laves OLED og topskærme fra f.eks. Samsung slet ikke i størrelser under 55", så hvordan udleder du, jeg påkræver valget falder på en skærm til 6000 - 8000 kr.?

Efter dette tilføjer jeg, hvad der sikkert er ØNSKELIGT, da en PS4 eller Xbox One, virkelig forstår at udnytte egenskaberne ved en topskærm fuldt ud!
Da der i øvrigt ikke er opgivet et budget, tilføjer jeg endda prisrammen, så OP er klar over, hvad det kræver, hvis ydelsen skal være helt i top, så er vekommende bedre orienteret om, hvilke muligheder der er.

"Der er ikke angivet et budget, men da der skal tilsluttes en PS4, vil en skærm med en ordentlig HDR-ydelse sikkert være ønskelig, men så er budgettet mindst 6000 til 8000 kr.!"

Jeg skrev, som jeg gjorde, da jeg virkelig ikke kunne tyde, hvad meningen var med dit indlæg, da det var skrevet på kryptisk dansk.

Hvorfor har du egentlig behov for overhovedet at kommentere?
Så vidt jeg ved, er du ikke moderator herinde, og OP synes til at være meget tilfreds med de indspark, han/hun har fået.
Dog er jeg ret sikker på, dit og de efterfølgende svar ikke er til nogen gavn!