Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af itwasburke
#306062
Hey FP

Fik i weekenden købt et Q85R - det bliver leveret onsdag og jeg har selvsagt trevlet alle tests og anbefalinger igennem :p

Mit spm er om der er nogle indstillinger jeg bare SKAL ændre på når nu det pakkes ud ? Jeg har været på rtings.com - anbefalet herinde - så skal jeg starte med deres Q80R indstillinger ?

Jeg har bl.a. set at nogle har udfordringer med et hakkende billede ved bevægelse og det vil jeg jo være ked af at opleve !:(

Sidst jeg købte TV var i 2005 hvor jeg købte et Pio LX5090 så jeg er pænt rusten i dette game og vil sætte pris på jeres hjælp:-)

Jeg ser primært sport (fodbold) og film hvis det har nogen betydning ;;)

/Burke
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#306065
Følg blot anbefalingen fra Rtings, men lad være med at kopiere hvidbalancen. Den vil ikke passe på din skærm. Bevægelse må du nok prøve dig frem med, men jeg havde bedst erfaring med bruger-indstillingen og så justere et par få takker op.
Af itwasburke
#306071
Hey Torben.

1000 tak👍🏻 Det er fantastisk!!!

, når du skriver “brugerindstillingen“ skal det så forstås som default indstillingen??

/Burke
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#306072
Nej, Motion Plus har flere indstillinger, hvor den ene er “brugerdefineret”, hvor du selv kan styre styrken på bevægelsesudglatning.