Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af itwasburke
#305847
Godaften.

Jeg lurer lidt på et tv fra Powers åbingstilbud - der er tale om et køtilbud (25 stks C9) og butikken åbner kl 0700.

Men er der en rettesnor for hvor tidligt man skal komme for at være en af de 25 ? - er vi ude i at folk overnatter foran butikken 8-) ??

Har i nogle erfaringer med dette?

/burke
Af sokken
#305859
Da elgiganten åbnede ny butik i Herning var jeg der først om eftermiddagen for at købe en Philips Oled og de var ikke udsolgt så det er ikke altid nødvendigt at være der tidligt
Brugeravatar
Af bbplayer
#305870
Kan det tænkes at når det er i en by som København, så går det måske lidt hurtigere :)

Men spændende bliver det at høre derfra, og måske lidt live video af alle dem som venter.
Af Malcolm_Y
#305871
Det sidst på måneden, begrænset hvor mange der har stor penge beløb til overs specielt op til jul
Af purtsak
#305872
Til power åbningsfest esbjerg var jeg der kl 3 om natten der var der os 50 c8 mener jeg og der var ca160 foran i køen allerede der men jeg fik da en men som bbplayer skriver så kunne jeg nok os godt forstille mig det gik hurtigere i kbh elgiganten kom samme dag os med nogle skarpe tilbud da jeg var i esbjerg måske de os gør det i kbh hvem ved men det kan du jo tjække ud eller tage hen og kigge hvis det ligger tæt på dig
Brugeravatar
Af bbplayer
#305873
Malcolm_Y skrev: 22. nov 2019, 08:01 Det sidst på måneden, begrænset hvor mange der har stor penge beløb til overs specielt op til jul
Det har lige stået i nyhederne :) Danskere gemmer på 141.000kr på bankbogen i snit, hvis man har lov at tro på dem, for jeg tror ikke helt det er sådan.

Der er dog masser af kviklån og banker som stadig låner ud, og kassekreditter som skal misbruges, for dem som vil.
Af Martin Sjøstrand
#305875
bbplayer skrev: 22. nov 2019, 08:25 Det har lige stået i nyhederne :) Danskere gemmer på 141.000kr på bankbogen i snit, hvis man har lov at tro på dem, for jeg tror ikke helt det er sådan.
Hvad skulle grunden til IKKE at tro på det være? Det er jo verdens simpleste regnestykke. Tag indestående på opsparingskonti i bankerne, og divider med antal mennesker i landet i en eller anden aldersgruppe. Det er jo nemt tilgængelige tal.

Nu er det heller ikke sådan at langt størstedelen af mine venner har så mange penge stående til frit forbrug, men nu er der jo mennesker her i landet, der har langt mere stående, og dem er der nok en hel del af faktisk.
Af Zion
#305891
Altså jeg går efter c9 eller q85. Men storsælgeren bliver Samsung Q65 LCD og LGs 9 serie LCD. Hr og fru Danmark gider ikke give 12k for et tv. jeg har selv arbejdet i Fona i mange år. Så regn ikke med de bliver de bliver udsolgt før hen af eftermiddagen. jeg kommer først efter køen er overstået.
Af Symac
#305901
Zion skrev: 22. nov 2019, 12:02 Altså jeg går efter c9 eller q85. Men storsælgeren bliver Samsung Q65 LCD og LGs 9 serie LCD. Hr og fru Danmark gider ikke give 12k for et tv. jeg har selv arbejdet i Fona i mange år. Så regn ikke med de bliver de bliver udsolgt før hen af eftermiddagen. jeg kommer først efter køen er overstået.

Den der Q65 - er den ikke næsten som en 7/8 serie fra Samsung ?

Fungerer den til HDR nu når den er kantbelyst uden FALD?
Af George1
#305904
Jo den performer rimeligt som 7/8 serien, dog mere knald på farverne.
Vil ikke være særlig velegnet til HDR grundet kantbelysningen.
Men til kr 6000 er det et ok fint køb.
Af Asimuh
#305905
Zion skrev: 22. nov 2019, 12:02 Altså jeg går efter c9 eller q85. Men storsælgeren bliver Samsung Q65 LCD og LGs 9 serie LCD. Hr og fru Danmark gider ikke give 12k for et tv. jeg har selv arbejdet i Fona i mange år. Så regn ikke med de bliver de bliver udsolgt før hen af eftermiddagen. jeg kommer først efter køen er overstået.
Helt enig med Zion. Stod selv i kø ca. 1,5 time i forbindelse med Power åbning i Holbæk for at købe et C8 OLED TV dengang. Det blev først udsolgt 2 dage efter. De fleste i køen gik efter billigere LCD TV eller andet udstyr. Regner selv med at komme forbi ved 10-11 tiden for at købe en Iphone.
Af itwasburke
#305912
Fedt, mange tak. Jeg suser derud imorgen og prioriterer en C9. Alternativt en q85 (men er sgu i tvivl om performance når man ser fodbold eller anden hurtig bevægelse :s )