Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
#305997
itwasburke skrev: 23. nov 2019, 09:28 8-) Stærkt 👍🏻 Tillykke :)
Tak - og i lige måde :)

Jeg må sige at jeg var positivt overrasket. Da jeg kom og så køen slangede sig 400 meter rundt om to blokke var jeg klar til at gå hjem igen, men en medarbejder med kaffe og croissant forsikrede mig om at der kun ville blive tale om et par timer hvorfra jeg stod i køen - og han fik sku ret.

Er ovenud overrasket over hvor hurtigt køen faktisk støt og sikkert progredierende da den kom igang efter åbningen - Jeg troede at jeg omtrent ville have stået der endnu ved at blive, hvis jeg selv skulle have vurderet det.
Senest rettet af TBC 23. nov 2019, 16:47, rettet i alt 1 gang.
Af itwasburke
#305999
Er helt enig - blev lidt chokeret over køen men der var skub i den og man følte trods alt man kom fremad. God stil af power-ansatte at informere om status på køtilbud og iøvrigt at servere kaffe:-)
Brugeravatar
Af TBC
#306002
Nåede du at høre meldinger om udsolgte varer. De lovede at give folk i køen besked når/hvis nogle køvarer nåede at blive udsolgt, men jeg hørte ikke om nogle (!?!) ...Gjorde du?
Af itwasburke
#306004
Nope, da jeg nåede butikken havde jeg ikke modtaget nogle ‘sold out’ meldinger. Og det var jo ikke fordi deres mobile soundbox ikke kunne høres:-)
Af Zion
#306013
superbeszzz skrev: 23. nov 2019, 14:13 Til fremtidig brug. Jeg ankom til kø 04:50. Der var anslået 150—200 foran mig. Jeg kom efter et 75” Q85R og fik det sidste af de 5, der var på køtilbud. Der var stadig en del C9’ere.

Undre mig, min papfar og jeg ankom til køen 06:30 og han købte et Q85 i 75”
Af superbeszzz
#306015
Ja, det er super interessant. Kan man forestille sig, at de har solgt flere end 5? Jeg tror vi kan tælle 4-5 stykker bare i denne tråd. Det virker urealistisk, at de alle blev solgt til aktive brugere her 🤔
Af Zion
#306020
Ja jeg tror at nogle modeller må de oversælge, feks den der robotstøvsuger til 1000kr var der ikke flere på lager af men oversolgte den til mig. Ganske fin service.
Af Malcolm_Y
#306107
Jeg var der omkring middagstid og ventede kun 10 min og der havde de stadig en del af de der Samsung soundbar til 3999 så sådan en nuppede jeg det billigste jeg har set dem til er 4999 hos Elgiganten og der risikerer man også demo varer skrev de